آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۸
مسئول سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه گفت: در مباحث فرهنگی، انس با قرآن و عمل به آموزه های قرآنی موثرترین نقش را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارد.

به گزارش تنویر به نقل از سپاه نیوز؛ سید جلیل مرشدی در حاشیه تقدیر از برگزیدگان مسابقات کشوری مفاهیم قرآن ویژه خانواده پاسداران گفت: اگر خانواده ها با قرآن مانوس شده و با مفاهیم و تعابیر بلند آن آشنا گردند، در مقابل تهدیدات و تهاجمات فرهنگی بیمه می شوند.
وی در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی خانواده پاسداران، بازنشستگان، شهدا و متوفیان سپاه گفت: برنامه قرآنی در سازمان فرهنگی خانواده سپاه یکی از برنامه های اساسی ماست.
مرشدی افزود: هم برای مفاهیم و هم رشته های حفظ و قرائت و فعالیت های قرآنی خاص کودکان و نوجوانان بین دو تا 15 سال برنامه ریزی کرده ایم به طوریکه با مطالعه کتابهای ارائه شده، برای حضور در مسابقات کسب آمادگی نموده و با مفاهیم آشنا می گردند.
وی با بیان اینکه در قرآن بصیرت، آگاه سازی و ایمان و سایر فضایل وجود دارد خاطر نشان کرد: در مدت چهار سالی که شروع کرده ایم استقبال بسیار خوبی از این طرح شده است.
مسئول سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه گفت: دو سال است که با توجه به نظرات مقام معظم رهبری در بحث مفاهیم قرآنی وارد شده ایم.
وی افزود: از شاخصه های مهم برنامه های قرآنی برگزاری مسابقات حفظ، مفاهیم، ترتیل و قرائت است و اگر کار فرهنگی قرآنی به همین شکل صورت بگیرد به خیلی از کارهای دیکر نیازی نیست.
گفتنی است در مراسمی که با حضور برگزیدگان کشوری مسابقات مفاهیم قرآنی خانواده پاسداران سپاه در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران قم برگزار شد، 50 نفر برتر مسابقات مفاهیم 5 جزء دوم و 10 جزء اول و و دوم قرآن کریم معرفی و تقدیر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: