گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۷۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
بازی نبرد هور، یک بازی دو بعدی (و سه مرحله ای) است که در محیط هور، نیزار و آبراهه طراحی شده و کاربر در هر مرحله دو ماموریت شناسایی (به عنوان یک رزمنده غواص) و تخریب مواضع شناسایی شده (به عنوان رزمنده سوار بر قایق ) را بر عهده دارد.

استفاده از ظرفیت بازی های تلفن همراه به عنوان یکی از فراگیرترین رسانه ها و اختصاص دان بخش زیادی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به خود، بستر مناسبی برای معرفی شهدا و انتقال ارزش های دفاع مقدس به مخاطبین خود می باشد. بازی "نبرد هور" یک سرگرمی مناسب و منطبق بر ارزش های دینی و ملی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایرانی است که بر اساس پژوهش و مصاحبه با رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط  استودیوی بازی سازی و سرگرمی های ایرانی اسلامی "مهاد" و با حمایت های مادی و معنوی "سازمان فضای مجازی سراج " در تابستان 94 تولید و عرضه گردیده است.

بازی نبرد هور، یک بازی دو بعدی (و سه مرحله ای) است که در محیط هور، نیزار و آبراهه طراحی شده و کاربر در هر مرحله دو ماموریت شناسایی (به عنوان یک رزمنده غواص) و  تخریب مواضع شناسایی شده (به عنوان رزمنده سوار بر قایق ) را بر عهده دارد. در مجموع می توان 6 مرحله مجزا از هم را برای این بازی در نظر گرفت.

کاربر ضمن بهره مندی از جذابیت های بازی با عبور از موانع دشمن، شناسایی مواضع دشمن، درگیری و جنگ و تخریب مواضع دشمن ، اطلاعات و آموزش های ویژه ای در خصوص غواصی، لوازم غواص، روش های شناسایی و ... به دست خواهد آورد. 

علاوه بر این کاربر می تواند با اطلاعات مهمی در خصوص عملیات های بزرگی که غواص ها نقش مهمی در انجام آن ها داشته اند، شهدای غواص، مهارت ها، توانمندیها و مشکلات رزمندگان غواص نیز آشنا شود.

این بازی را از طریق  کافه بازار می توانید دانلود کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی «نبرد هور» به آدرس زیر مراجعه فرمایید:http://www.mehadrasaneh.ir/product/3

برچسب ها: بازی نبرد هور
نام:
ایمیل:
* نظر: