یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) دهستان رستاق در مسجد امام صادق (ع) روستای نصیر آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج نی ریز، یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) دهستان رستاق در مسجد امام صادق (ع) روستای نصیر آباد با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه نی ریز، اهالی دهستان رستاق و خانواده محترم شهدا برگزار گردید.

در ابتدا شرکت کنندگان با حضور در بقعه ی خواجه احمد انصاری به غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا رفتند.

مراسم با قرائت قرآن توسط فرزند شهید محمد رضا زارع آغاز و حاج آقا حسینی در ادامه مراسم گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس علی رغم سرتا پا مسلح بودن ارتش عراق که دنیا از آن حمایت می کرد، به برکت روحیه عاشورایی و شهادت طلبی ملت، رزمندگان و به خصوص شهدا سربلند و پیروز شدیم و یک وجب از خاک کشور نیز به دست دشمن نیفتاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز نیز جنگ با دشمنان و در رأس آنها آمریکا سخت تر از هشت سال دفاع مقدس است و از طرق مختلف از جمله تهاجم فرهنگی، مسائل اقتصادی و مانند این ها می خواهند به اهداف خودشان برسند که باید ضمن هوشیاری و فریب نخوردن از حیله های دشمنان، خود را در برابر آنها از هر لحاظ آماده کنیم.

ایشان سپس چند لحظه ای نیز به ذکر مصیبت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و روضه خوانی پرداخت.

پس از آن وصیت نامه شهید معلم ابراهیم کشاورز توسط برادر شهید فرامرز کشاورز قرائت گردید.

در ادامه جناب سرهنگ توکل فرمانده محترم سپاه ناحیه نی ریز ایستادگی و مقاومت رزمندگان را فضای حاکم بر دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: یکپارچگی رزمندگان در آن دوران یک الگوی خوب برای جامعه بود.

ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اقشار و گروه های مختلف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان ایران اسلامی حضور داشتند و به مقابله و مبارزه با دشمنان تا بن دندان مسلح پرداختند.

وی افزود: ما جاماندگان از شهدا نیز وظیفه داریم از خط و سیره شهدا تبعیت و با دشمنان مقابله و مبارزه کنیم. باید از مجالس شهدا درس بگیریم و در راه ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه گام برداریم.

وی با بیان اینکه امام راحل مساجد را سنگر مستحکم اسلام توصیف کردند، گفت: شهدای ما بر اقامه نماز جماعت اول وقت و حضور در مساجد تاکید داشتند و با وضو در عملیات ها شرکت می کردند.

ایشان با اشاره به حماسه 9 دی گفتند: اين روز می توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسينی است. روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بيعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمينی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس به همه هشدار دادند که آگاهانه و با هشیاری و شناخت کامل رای فرد مورد نظر را انتخاب و همگی ما سرباز و پیرو ولایت و خط رهبری باشیم.

در پایان مراسم برادر بسیجی حاج سمیع یزدانی یادگار 8 سال دفاع مقدس برای حاضرین سخنرانی و روضه خوانی کردند و مراسم با برپایی نماز جماعت مغرب و عشا به پایان رسید.

یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالى) برگزار شد




نام:
ایمیل:
* نظر: