آخرین اخبار
کد خبر: ۷۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
رییس کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج استان فارس:
مجامع عالی بسیح فضای بسیار مناسبی را برای جوانانی که دارای تخصص و تحصیلات بوده و در زمینه های مختلف می خواهند ایده های خودشان را مطرح کنند فراهم آورده است.
به گزارش تنویر، دکتر گودرزی رییس کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج استان فارس گفت: مجمع عالی بسیج یکی از طرح های بسیار خوبی است که از سوی سازمان بسیج به اجرا درآمده است، برای اینکه ماهیت اصلی مجامع عالی بسیج را درک کنیم باید به فلسفه تشکیل سازمان بسیج مراجعه کنیم، انقلاب اسلامی بر پایه بسیج و تفکر بسیجی شکل گرفته است.

رییس شورای عالی بسیج فرهنگیان فارس افزود: مجامع عالی بسیج برای احیاء و تقویت اصولی نظیر «استفاده از ظرفیت های بالقوه و بالفعل اقشار مختلف بسیجیان» تشکیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی است، گفت: استفاده از آرای آحاد مردم در ارکان تصمیم سازی موضوعی بوده است که طراحان مجامع بسیج در سطح کلان به آن توجه داشته اند، در مجامع بسیج است که قدرت تصمیم سازی و تصمیم گیری مردم ایجاد می شود و می توان از آن در جهت مبانی و اصول انقلاب اسلامی و بسیج استفاده نمود.

دکتر گودرزی افزود: مجامع بسیج در حقیقت «قدرت تصمیم سازی» را ارتقا داده و مجموعه کاملی از راهکارها را برای تصمیبم گیران فراهم نموده است.

رییس شورای عالی بسیج فرهنگیان فارس با اشره به اینکه 25 نفر عضور شورای عالی بسیج فرهنگیان فارس هستند، گفت: تحصیلات بیش از 60 درصد از اعضای شورا دکترا می باشد و در کنار آن ها هم نمایندگی از اقشار مدیران و معلمان حضور دارند.

دکتر گودرزی ادامه داد: بررسی طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از جهات مختلف از برنامه های اصلی در دستور کار شواری عالی بسیج فرهنگیان فارس می باشد.

رییس کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج استان فارس با اشاره به اینکه بهترین محفل و بستر برای نهادینه شدن رویش های انقلاب بصورت سازمان یافته مجامع عالی بسیج هستند، گفت: مجامع عالی بسیح فضای بسیار مناسبی را برای جوانانی که دارای تخصص و تحصیلات بوده و در زمینه های مختلف می خواهند ایده های خودشان را مطرح کنند فراهم آورده است.

دکتر گودرزی در پایان صحبت هایش با تاکید بر اینکه رویش های انقلاب، سرمایه ای برای آینده کشور هستند گفت:  استفاده از ظرفیت های جوانان مومن و انقلابی راهکاری برای مقابله موثر با جنگ نرم فرهنگی دشمنان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: