آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲
حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی در مراسم بدرقه 120دانش اموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز اردوی راهیان نور را پیونددهنده نسل امروز با دفاع مقدس برشمرد و گفت: برگزاری این اردوها فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با رهبری نیز محسوب می‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 25 آذرماه در مراسم اعزام 120 دانش‌آموز وابسته به حوزه بسیج دانش‌آموزی قاسم‌ بن‌الحسن(ع) این ناحیه از سپاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: مقام معظم رهبری اردوی راهیان نور را حرکتی مبارک برشمردند تا درس بزرگی از شهدا برای طی کردن مسیر صحیح زندگی برای نسل امروز باشد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی موجب درک عمیق‌تر سیره شهدا می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان از جمله اهداف برگزاری این اردوهاست.
مصطفوی اردوی راهیان نور را پیوند دهنده نسل امروز با دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز دشمن از ترویج فرهنگ شهادت هراس دارد لذا برگزاری این اردوها فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با رهبری نیز محسوب می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز روشنگری نسل جوان را در خصوص هجمه‌های دشمنان را از جمله امورات مهم امروز دانست و گفت: امروز بحمد الهی حرکت‌های فرهنگی مناسبی در بسیج صورت می‌گیرد که آحاد جوانان را شامل می‌شو لذا باید از پتانسیل بسیج برای آگاهی بخشی جامعه و روشنگری شگردهای دشمنان و انتقال آموزه‌های دینی و مذهبی استفاده کرد.
وی اظهار کرد: دانش‌آموزان در این اردوها از سیره شهدا به‌ویژه 36 هزار دانش‌آموز شهید درس گرفته وخود را برای جهاد بالاتر آماده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: