آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
با بازنشستگی سردار مینایی فردرئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس ،پاسدار جواد قناعتی که تا پیش از این فرمانده سپاه بقیه الله شیراز می باشد به عنوان رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس منصوب شد.

به گزارش تنویر سپاه ثارالله به نقل از ایکنا از فارس، مراسم تودیع و معارفه  رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس  در مجتمع فرهنگی ـ مذهبی شلمچه شیراز برگزار شد.
ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه جلسه تکریم و معارفه نمادی در جابجایی مسئولیت‌هایی است که کسی می‌آید و دیگری از مسئولیت تودیع می‌شود، گفت: این ظاهر موضوع است اما طبق فرمایشات رهبری مسئولیت ما بسیار زیاد است زیرا مسئولیت دارای دو بعد معنوی و مادی است که بعد معنوی همان مسئولیتی که در قبال جامعه و آحاد مردم و از همه بزرگتر در مقابل خدا است.
وی از خدمات 35 ساله صادقانه و خالصانه سردار مجتبی‌ مینایی‌فرد در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: اوج صداقت، مسئولیت‌پذیری و تلاش خستگی ناپذیر در وجود سردار مینایی‌فرد وجود دارد.
گزنی بیان کرد: مینایی‌فرد سال‌ها به عنوان چهره ماندگار در دفاع مقدس ایفای نقش کرد و بعد از آن نیز مسئولیت‌های مختلفی را عهده‌دار بود و بیش از 5 سال نیز به عنوان رئیس اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید فارس فعالیت کرد.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه در طول این مدت سردار مینایی‌‌فرد به نحو خوبی مسئولیت‌های خود را انجام دادند، گفت: به ظاهر امروز از این مسئولیت تودیع می شوند اما ما هیچگاه از این مسیری که شهدای عزیز در پیش روی ما گشودند که دست بر نمی‌داریم.
وی تأکید کرد: مسیر اصلی ما مسیری است که شهدا برای ما باز کرده‌اند و سردار مینایی‌فرد هم به عنوان خادم شهدا در طول این سال‌های اخیر به عنوان رئیس ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان نقش مسئولیتی را در این سمت داشتند و تمام تلاش خود را گذاشتند و نتیجه آن را در اجلاسیه سال 90 و  یادواره‌های شهدایی که قبل و بعد از آن برگزار شده است، مشاهده کردیم.
گزنی با تأکید بر اینکه ارتباط سردار مینایی‌فرد با سپاه قطع نخواهد شد، گفت: جایگزین ایشان جواد قناعتی است که پیش از این به عنوان فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز مشغول به فعالیت بودند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: قناعتی نیروی با انگیزه و جوان و جزو نیروهای جذب قرارگاه سلمان و از نخبگان سپاه است لذا انتظار می‌رود که با جدیت  و تلاش مضاعف در عرصه خدمت‌رسانی به شهدا کرده و از تجارب سردار مینایی‌فرد در این راه بهره جوید.
نام:
ایمیل:
* نظر: