آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سالروز 9 دی از سوی این ناحیه برنامه‌های متعددی شامل نشست های روشنگری در سطح حوزه ها وپایگاه ها و مدارس، راهپیمایی، تجمع و مسابقات ورزشی برپا می‌شود.

به گزارش تنویر سپاه ثارالله شیراز، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سالروز 9 دی از سوی این ناحیه برنامه‌های متعددی شامل نشست های روشنگری در سطح حوزه ها وپایگاه ها و مدارس، راهپیمایی، تجمع و مسابقات ورزشی برپا می‌شود.

سرهنگ اسماعیل محبی‌پور  در حاشیه نشست هماهنگی برای شرکت در دومین لیگ مسابقات والیبال هیئت‌های نیروی‌های مسلح در سخنانی اظهار داشت: برپایی نشست های روشنگری در سطح حوزه ها وپایگاه ها و مدارس ،تجمعات، راهپیمایی، برگزاری برنامه‌های ورزشی و نیز لیگ مسابقات با هدف بصیرت‌افزایی و مقابله با فتنه در شیراز اجرا می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در سال 88 عده‌ای فریب‌خورده به‌دنبال به‌هم‌ریختگی جامعه و براندازی انقلاب اسلامی بودند تا مدلی از کشورهای سوریه و عراق امروز را پیاده کنند که با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و در صحنه بودن امت اسلامی این توطئه همانند دیگر توطئه‌ها خنثی شد.

سرهنگ محبی‌پور با اشاره به اینکه عده‌ای در سوریه به‌دنبال تغییر نظام سیاسی هستند که فقط یک بهانه و نقشه شومی برای آن کشور است، گفت: افراد فریب‌خورده‌ای که با خیانت قصد تشویش و برهم زدن نظم و امنیت کشور را داشتند رسوا و نزد مردم ایران خوار و ذلیل و برای همیشه از صحنه سیاسی ایران اسلامی محو و نابود شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: در فتنه 88 هشت ماه کشور درگیر آشوب بود که بعضی‌ها حتی از ملت عذرخواهی نکردند و سکوت اختیار کردند که برای ملت ما ثابت شد عده‌ای در داخل با بی‌بصیرتی فریب خورده‌اند. 


نام:
ایمیل:
* نظر: