آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج استان فارس به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تنویر ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج استان گفت : خبرنگاران افتخاری بسیج بدون هیچ چشم داشتی و هیچگونه توقعی با مجاهدتی مثال زدنی در خدمت بسیج هستند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی زاده با توجه به ایام عید غدیر گفت : ولایت مداری و عزتمندی ما از غدیر شروع می شود و موضوع غدیر مربوط به همه نسل ها و همه زمان ها است .

وی افزود : قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت دو گوهر گرانقدر و گرانسنگ هستند که هر کس به این دو متوسل شود مطمئنا عاقبت به خیر خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با توجه به سنت و سیره اهل بیت علیه السلام  تصریح کرد : افتخار و سربلندی ما در این دنیا و آخرت  از اهل بیت علیهم السلام است و اگر قرار باشد در کنار حوض کوثر با اهل بیت محشور شویم باید این دو ثقل اکبر یعنی قرآن و اهل بیت علیه السلام را رها نکنیم.

وی با استناد به آیات و روایات گفت : فلسفه اصلی غدیر اکمال دین و اتمام نعمت الهی است که اگر اتفاق نمی افتاد دین الهی کامل نمی شد .

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال های اخیر گفت : نباید در برابر توطئه های دشمن خاموش باشیم بلکه باید با تمام وجود و با بصیرت در مقابل دسیسه ها و هجمه های دشمن بایستیم .

وی تقویت و انسجام بخشی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج را از اولویت ها دانست و گفت : تمامی خبرنگاران افتخاری بسیج در تنظیم و تولید خبر می بایست به علوم و فنون خبرنگاری نوین مجهز باشند.

در ادمه ریاست سازمان صدا و سیمای مرکز فارس ضمن خیرمقدم به حاضرین در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج استان ، با اشاره به اهمیت بسیج در همه ی صحنه ها گفت: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب که امام راحل با تدبیر حکیمانه ی خود نهال طیبه ی بسیج را در این مرز وبوم کاشتند هرزمان وهرکجا مشکلی برای مملکت پیدا شده چشم امید همه به بسیج بوده والحق این چشمه ی زاینده همیشه ودر همه حال یاریگرانقلاب  اسلامی، کشور عزیزمان ایران وبالاخره حلال مشکلات بوده است ودر زمان حاضر نیز که دشمن با تمام توان به میدان آمده وبه ما چنگ و دندان نشان می دهد آنچه موجب ترس دشمن وعدم اقدام او می شود همین حضور آگاهانه ی بسیج است.

کشفی در تبیین وظیفه ی اهالی رسانه وقلم به دستان گفت: ما باید خودرامجهز کنیم تا بتوانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم وانقلاب را پیش ببریم.

وی اولین قدم در این راه را آموزش دانسته و گفت : هر کاری آموزش خاص خودرا دارد همانگونه که یک رزمنده باید به فنون جنگ وسلاح های گوناگون آشنا باشد یک خبرنگار هم باید تمام فنون ورموز کار خبرنگاری را بداند،تجهیزات را بشناسد واصول حرفه ی کاررا آموزش ببیند .

کشفی درپایان ضمن تجلیل از زحمات خبرنگاران افتخاری بسیجی گفت : خبرنگاران افتخاری بسیجی با یاری خدا وفراگیری آموزش های لازم میتوانند در ایجاد روحیه ی امید وشادی،همدلی و وحدت، صداقت وجذب اعتماد در جامعه قدم های موثری را برداند ./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: