آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:
حجت الاسلام مصطفوی افزود:مهم‌ترین عنصر دفاع از انقلاب اسلامی بصیرت و آگاهی است چرا که هر زمان انقلاب اسلامی ضربه خورده، از بی‌بصیرتی بوده است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات حوزه جوادالائمه(ع) سپاه ناحیه ثارالله گفت: مهم‌ترین عنصر دفاع از انقلاب اسلامی بصیرت و آگاهی است چرا که هر زمان انقلاب اسلامی ضربه خورده، از بی‌بصیرتی بوده است.
وی با بیان اینکه در انتخابات اسفندماه طراحی دشمن هدف قرار گرفتن ارزش‌‌ها و اصل نظام است، افزود: دشمن با لایه پنهان نفوذ در ارکان حاکمیتی به دنبال مجلسی است که در آینده با رهبری و نظام زاویه داشته باشند لذا در این زمینه باید هوشیار بود.

مدلی که دشمن دنبال می کند افرادی صاحب کرسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان شوند که دم از ارزش‌های انقلاب نزنند

مصطفوی عنوان کرد: مدلی که دشمن و برخی عناصر داخلی که تفکرات آنان همسو با ارزش‌های انقلاب نیست، این است که افرادی صاحب کرسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان شوند که دم از ارزش‌های انقلاب نزنند و از این طریق دستگاه حاکمیتی سست و بدون اراده شکل بدهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تکمیل حلقه نفوذ خود درانتخابات هستند و این همان خطری است رهبرمعظم انقلاب آن را هشدار می‌دهند.

برخی به بهانه انتخابات قصد دارند حیات سیاسی نوه امام راحل را خدشه‌دار کنند

وی تصریح کرد: کسانی که روزی با امام راحل و انقلاب زاویه داشتند و در بدنه نظام بودند و با هوشیاری امام راحل به ملت معرفی شدند و ملت هم آنان را طرد کردند، امروز به بهانه انتخابات وارد شدند و قصد دارند حیات سیاسی نوه امام راحل را خدشه‌دار کنند.
حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه ‌این‌گونه افراد به دنبال خدشه وارد کردن به بیت امام راحل هستند، گفت: البته نوه امام راحل با هوشیار فریب این افراد را نمی‌خورد

بصیرت‌افزایی در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) در ادامه انتخابات را یک مانور بزرگ برای تقویت نظام و اقتدار کشور برشمرد و گفت: امروز بصیرت‌افزایی در جهت حضور حداکثری مردم برتر از همه اولویت‌هاست که البته نباید دغدغه اقتصادی و خدمت به مردم توسط نمایندگان به فراموشی سپرده شود.
وی گفت: امروز عزم دشمن برای نفوذ در همه عرصه‌ها جدی است واز هر حربه‌ای جهت نفوذ در ارکان حاکمیتی استفاده می‌کند که متأسفانه برخی در برابر این حربه انعطاف پذیرند و ساز تعامل و سازش می‌زنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: