یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
برگزاری جلسه هماهنگی ورود کاروان شاهدان بصیربا فرماندهان پایگاه های حوزه شهید سرافراز
شب گذشته جلسه توجیهی ورود کاروان شاهدان بصیر به شهرستان نی ریز با حضور سرهنگ توکل فرمانده سپاه ناحیه نی ریز ،برادر بسیجی جواد خواجه ای جانشین محترم حوزه شهید سرافراز و فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار تنویر شب گذشته جلسه توجیهی ورود کاروان شاهدان بصیر به شهرستان نی ریز با حضور سرهنگ توکل فرمانده سپاه ناحیه نی ریز ،برادر بسیجی جواد خواجه ای جانشین محترم حوزه شهید سرافراز و فرماندهان پایگاه های تابعه برگزار گردید.

ابتدا برادر خواجه ای ضمن خوش آمد به فرماندهی ناحیه و فرماندهان پایگاه از تمام فرماندهان خواست تا ابتدا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند و بعد کارهای مربوطه را تقسیم بندی و شرح وظایف هر پایگاه ابلاغ شود.

سرهنگ توکل نیز ضمن تشکر از حضور گرم و صمیمی فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه شهید سرافراز و اعلام رضایت از پشتکار و حضور پر رنگ آنان در تمامی برنامه ها گفت: خوشبختانه تمامی پایگاه های تابعه در تمامی برنامه ها محکم و استوار شرکت میکنند و از شما میخواهیم که در برنامه ورود کاروان شاهدان بصیر تمام تلاش خود را انجام داده و با حضور حداکثری خود میزبان خوبی برای شهدا باشید.

وی افزود : تشییع شهدای گمنام تأثیر معنوی و فرهنگی بسیاری در جامعه ما به خصوص در بین قشر جوان دارد. زمانی که پیکرهای پاک شهدا پس از سال‌ها به پشت جبهه‌ها برمی‌گردد، حال و هوای شهر معنوی می‌شود و این امر به قدری تأثیرگذار است که تشییع پیکرهای پاک این بزرگواران در شهرها و تدفین پیکرهای مطهر در نقاط کشور، دشمن را به چالش کشانده است.این کار موجب می‌شود که جوانان ما با تأسی به شهدا به سوی معنویت و ایثار رهنمود شوند.

وی همچنین گفت: اعزام جوانان به مناطق جنگی در کاروان‌های راهیان نور و تشییع و  تدفین شهدا، جامعه ما را به سمت یک عملیات فرهنگی بزرگ پیش برده است که دشمن از آن هراس فراوانی دارد ،نباید این عملیات فرهنگی بزرگ نیمه کاره یا متوقف شود.

توکل خاطر نشان کرد : حکمت تأخیر در بازگشت پیکرهای مطهر شهدا این است که هراز چندگاهی بر اساس نیاز جامعه که خود شهدا احساس می‌کنند، به شهرهایمان بازگردند و حال و هوای شهر را متحول کنند.با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا ، جوانان جامعه خود را برای دفاع از ارزش‌ها آماده می‌کنند.

در ادامه جلسه و بعد از ارائه پیشنهادات فرماندهان پایگاه ها، سرهنگ توکل و برادر خواجه ای از آنان خواستند که در این دهه که شهدا میهمان استان فارس هستند فضا سازی حوزه استحفاظی پایگاه را انجام و تا روز یکشنبه که کاروان شهدا به نی ریز میرسد به مردم محله های خود از طریق پیامک ، بلندگو های مساجد و بلند گوهای سیار اطلاع رسانی و آنها را برای حضور پر رنگ در مراسم دعوت کنند.

مقرر گردید که پایگاه های کوی امام سجاد (ع) ،جامع کبیر ،شهید بهشتی،جامع مهدی (عج) و امام خمینی (ره ) با برپایی ایستگاه های صلواتی میزبان عموم مردم شرکت کننده در مراسم باشند.

در پایان سرهنگ توکل ضمن تشکر از همکاری و حمایت فرماندهان پایگاه ها اجر همه آنان را از شهدا خواستار شدند.



نام:
ایمیل:
* نظر: