آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قیر و کارزین:
حجت الاسلام علیپور با اشاره به میزبانی شهرستان قیر و کارزین از کاروان شاهدان بصیر گفت: مردم این شهرستان در استقبال از لاله‌های عاشورایی گمنام سنگ تمام خواهند گذاشت.
به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام علیپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قیروکارزین با اشاره به حرکت کاروان پیکر 94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» در فارس گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار قیروکارزین آماده استقبال بی‌بدیل از این کاروان هستند و به یاری خدا این کاروان فضای شهرستان ما را معطر خواهد نمود.

وی، ضمن دعوت از مردم شهیدپرور این شهرستان در استقبال از کاروان شهدای گمنام گفت: عزت، اقتدار و امنیت ملت ما به برکت خون شهداست وهمه ما مدیون شهدای عزیز هستیم.

علیپور خاطرنشان کرد: خواسته شهدای ما این است که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بصیرت خود را تقویت کنیم تا جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قیروکارزین با اشاره به میزبانی این شهرستان از کاروان شاهدان بصیر گفت: مردم این شهرستان در استقبال از لاله‌های عاشورایی گمنام سنگ تمام خواهند گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قیروکارزین در پایان صحبت هایش گفت: همه نظاره‌گر خواهیم بود که چگونه مردم قیروکارزین استقبال بی‌نظیر و باشکوهی از این شهدای بزرگوارخواهند داشت و این پیام را به جهانیان می‌دهند که تا ابد فرهنگ شهید و شهادت در دل ملت ما طنین‌انداز است و با تأسی از شهدا دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام در شهرستان قیروکارزین در روز دوشنبه، 28 دی‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: