آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
نماينده ولي فقيه سپاه ناحيه ثارالله(ع) در گفت وگو باتنویرناحیه ثارالله:
حجت‌الاسلام مصطفوي گفت:با وحدت و همدلی اتفاق معنوی بزرگی در شیراز رقم می‌خورد که بار ديگر کنگره سال 90 شهداي فارس را در خاطره‌ها زنده می‌کند.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به ورود کاروان شهدای گمنام به این کلان‌شهر در روز پنج‌شنبه، اول بهمن‌ماه سال جاری، بر لزوم استقبال از شهدا در خور شأن سومین حرم اهل بیت(ع) تأکید کرد.

 حجت‌الاسلام ابراهيم مصطفوي دوشنبه 28 ديماه با اشاره به ميزباني مردم شيراز در استقبال از كاروان شاهدان بصير، خاطرنشان كرد: مردم شیراز با حضوری یکپارچه در مراسم استقبال شهدا به جاري ماندن روحیه و فرهنگ ايثار و شهادت كمك خواهند كرد.

مصطفوی با دعوت از آحاد مردم براي شركت در مراسم استقبال و بدرقه شهداي گمنام، خاطرنشان كرد: بسيج و سپاه نيز دوشادوش ديگر نهادها و دستگاه‌ها و همراه با مردم هميشه در صحنه، به‌دنبال خلق حماسه‌اي معنوي در اين ايام است.

وی ادامه داد: اگر در جامعه‌ فرهنگ شهادت فراموش شده يا مورد غفلت قرار گيرد، همان اتفاقی می‌افتد که در جنگ احد حادث شد. حضور كاروان شهدا يك رويداد بلند فرهنگي است كه موجب تقويت روحيه انقلابي نزد مردم مي‌شود.

اين مقام روحاني گفت: رمز موفقیت ما ايجاد و توسعه فرهنگ شهادت وساری و جاری کردن اين فرهنگ والا در جامعه اسلامی است، همه مردم با هردیدگاهی وقتی کاروان شهدا را می‌بینند تحت تاثير قرار مي‌گيرند.

وي حضور شهدا و برگزاري برنامه‌هاي مرتبط با شهدا را موجب مصون‌سازي جامعه در برابر ناهنجاري‌ها دانست و گفت: با وحدت و همدلی اتفاق معنوی بزرگی در شیراز رقم می‌خورد که بار ديگر کنگره سال 90 شهداي فارس را در خاطره‌ها زنده می‌کند.

مصطفوي بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب و مستمر در اين خصوص تاكيد و اضافه كرد: بايد فضاي جامعه در عرصه‌هاي حقيقي و مجازي، رنگ و بوي شهدا را به‌خود بگيرد.

او برلزوم تغيير محسوس در حال و هوای شهر شيراز تاكيد و اضافه كرد: اين رويداد، يك رخ‌داد بسيار مهم فرهنگي است كه بايد در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب و سال جديد، زمينه‌ساز تحولي فرهنگي در جامعه شود.

مصطفوي از همراهی بی نظیر مردم در شهرستان‌هاي مختلف استان با كاروان شهدا قدرداني و تاكيد كرد: بايد در اين ايام از دامن زدن يا ايجاد هرگونه تنش سياسي پرهيز كنيم تا خداي ناكرده، فضاي معنوي جامعه به ساير مسائل آلوده نشود. شهدا هم اينگونه راضي‌تر خواهند بود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله(ع) شيراز، شهدا را پيغام‌رسانان وحدت، همدلي و همزباني بين مسئولان و مردم دانست و تاكيد كرد: آنان در عمل ثابت كرده‌اند كه پاي انقلاب و نظام و رهبري ايستادند اكنون نوبت ما هست كه اين مهم را اثبات كنيم.
نام:
ایمیل:
* نظر: