آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره تولید نوع مشابه پهپاد اسکن ایگل گفت: از تمام فرصت ها برای طراحی انواع پهپادها استفاده می کنیم.

به گزارش تنویر به نقل از سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ ˈاحمد وحیدیˈ در حاشیه نمایشگاه ˈهزارتوی اندیشهˈ در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا نوع مشابه پهپاد آمریکایی اسکن ایگل به تولید انبوه رسیده است؟ افزود: تولید انواع پهپادها به هر شکل و با هر فناوری، وظیفه وزارت دفاع است و قطعا این وزارتخانه انواع پهپادها را به صورت انبوه تولید می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین درباره استقرار سامانه موشکی پاتریوت در مرز ترکیه و سوریه گفت: همواره گفته ایم که با حضور بیگانگان در منطقه مخالفیم و آن را به نفع ملت های مسلمان نمی دانیم.

سردار وحیدی ادامه داد: غربی ها همواره نشان داده اند که به نفع ملت های مسلمان فکر نمی کنند، بلکه فقط به دنبال تامین منافع خود می باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جنگ سوریه برنده ای خواهد داشت؟ گفت: اتفاقات سوریه فقط به نفع رژیم صهیونیستی است که به رغم تمام مشکلاتی که به مردم وارد کرده است، در گوشه ای نشسته و ویرانی کشوری را که در خط مقدم مقاومت قرار دارد، نظاره می کند.

سردار وحیدی با تاکید بر اینکه برنده درگیری های داخلی در سوریه، رژیم اشغالگر قدس است، تصریح کرد: بازنده جنگ داخلی سوریه مردم مسلمان این کشور هستند که اسیر دست تروریست هایی شده اند که مردم را به بدترین وجه از بین می برند.

وزیر دفاع در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد وزارت دفاع در دولت دهم نیز خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای بزرگی در این عصر است و هر آنچه یا کاری که برای توسعه، حفظ و پیشرفت این پدیده صورت گیرد، در مسیر بهشت الهی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: