آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
در نشست صالحین فرهنگیان بسیجی ناحیه یک شیراز عنوان شد:
حجت الاسلام تجرد در نشست صالحین فرهنگیان بسیجی ناحیه یک شیراز به بیان مباحثی پیرامون انتخابات پرداخت و عنوان نمود: می بایست انتخابی اصلح داشته باشیم تا کشور در مسیر انقلاب و اهداف آن حرکت نماید.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ،جلسه حلقه های مربیان صالحین کانون فرهنگیان بسیج ناحیه یک سپاه ثارالله در محل سالن شهید جباری ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز با حضور حجت الاسلام تجرد و حجت الاسلام کاووسی از سرمربیان حلقه صالحین سپاه ناحیه ثارالله به اتفاق تعدادی از مربیان حلقه صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک تشکیل گردید.

در ابتدا حجت الاسلام تجرد در زمینه استکبار جهانی و نقش استکبار و تبیین برنامه های آنها در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند و با توجه به نزدیک بودن به ایام الله دهه فجر به نقش آفرینی بسیج مردمی در دوران انقلاب و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس پرداخته و متذکر شد: مردم نقش اساسی و تعیین کننده ای را در سرنوشت کشور دارند.

وی در ادامه به بیان مباحثی پیرامون انتخابات پرداخت و عنوان نمود: می بایست انتخابی اصلح داشته باشیم تا کشور در مسیر انقلاب و اهداف آن حرکت نماید.

در ادامه حجت الاسلام کاووسی تصریح کرد: در صورت قبول انجام کاری می بایست آن کار را زیبا و کامل انجام دهیم و به دنبال نتیجه نباشیم، بلکه آنچه که تکلیف می باشد را انجام دهیم.

وی در ادامه به نقش مربیان صالحین در معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پرداختند و عنوان نمودند مسئولیت سنگینی بر دوش مان می باشد و بایستی در راه راست و درست حرکت نماییم و مسیر درست را انتخاب نماییم.

در پایان مربیان حلقه های صالحین به ایراد دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه حلقه های صالحین پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: