آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله(ع):
حجت الاسلام مصطفوی با اشاره به اینکه راهیان نور تداوم حرکت رزمندگان دفاع مقدس و تجدید با رهبری است، گفت: راهیان نور کاربردی‌ترین اقدام برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده است.
 به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، نخستین کاروان 250 نفری پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) در سال جاری امروز، 18 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) در این مراسم گفت: اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور، حرکتی ارزشمند است چرا که سرزمین‌های دفاع مقدس مرز پیوند با کربلای حسینی است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه راهیان نور تداوم حرکت رزمندگان دفاع مقدس و تجدید با رهبری است، گفت: راهیان نور کاربردی‌ترین اقدام برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید عهدها با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی از اهداف این اردوهاست گفت: جوانان با شرکت در این اردوهای مبارک با ایستادگی، مقاومت و رشادت‌های فرزندان این آب و خاک آشنا شده و آن‌ها را به‌عنوان الگو در راه اعتلای نظام مقدس ایران اسلامی و حفظ روحیه استکبا ستیزی قرار می‌دهند.

حجت الاسلام مصطفوی تصریح کرد: گرامیداشت و تجدید عهد با مدافعان وطن که به نام اردوهای راهیان نور مورد استقبال ملت شریف ایران و جوانان قرار گرفته است، مختص به کشور ما تنها نیست بلکه تمامی کشورها از جمله فرانسه، آلمان وغیره که به نحوی با جنگ آشنا هستند، یاد و خاطره مناطق جنگی و سربازان خود را گرا می‌دارند؛ به‌عنوان مثال فرانسوی‌ها در قالب تورهای گردشکاری افراد را برای بازدید به منطقه‌ای در جنگ جهانی دوم می‌برند و در آن مناطق موزه‌های حساسی ساخته‌اند.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا و گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت باعث بیمه انقلاب و سلامت جامعه است و به همین خاطر دشمنان درصدد هستند که این روحیه و این فرهنگ را مضمحل کنند.

حجت الاسلام مصطفوی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز حماسه‌آفرینان دفاع مقدس تبعیت از ولی فقیه زمان امام راحل بود که نسل‌های ما هم باید با تبعیت از رهبر راه آنان را ادامه دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: