آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: احتمال وقوع فتنه در انتخابات یازدهم وجود دارد و اگر 9دی در فتنه گذشته رخ نداده بود مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتد.
به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده صبح امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین سپاه فجر فارس و واحدهای مقاومت بسیج  اظهار داشت: یک طیف از اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت نمی‌کنند، اما طیف وسیعی از آنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید در انتخابات شرکت کرده و آبروی رفته این جریان را بازگردانند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: نمونه اکمل، بارز و اخص حماسه سیاسی انتخابات بوده و این فرصتی برای همگی ما در نتیجه گرفتن و فرصت دشمن برای ضربه زدن است.

به گفته وی، همان‌گونه که دشمن با تمام ظرفیت و توان خود به میدان آمده ما نیز باید برای حفاظت از نظام و ارزش‌های خود با تمام توان به میدان بیاییم.

این مسئول اضافه کرد: دستور ولی فقیه تکلیف شرعی است و باید توجه کنیم که دشمن به دنبال تغییر در رفتار نظام نیست بلکه به دنبال تغییر نظام است.

وی ابراز داشت: ما مانند رسول خود به «فاستقم کما امرت و من تاب معک» سفارش شده‌ایم و باید در این راه استقامت کنیم.

حاجی‌زاده اضافه کرد: باید در هر جا و در هر جمعی مبلغ مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم و به مردم نشاط و امیدواری بدهیم تا تلاش دشمن برای نا‌امیدسازی محقق نشود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: برخی انتخاب‌های گذشته به کشور و مردم لطمه زد و آسیب‌های بسیاری را ایجاد کرد.

این مسئول ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که از دشمن نهراسد، متعبد، متعهد، متخصص و ولایت‌پذیر باشد.

وی تصریح کرد: این انتخابات به دلیل اینکه نخستین انتخابات بعد از ریاست جمهوری است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و استکبار تلاش بسیاری برای منحرف کردن مسیر آن انجام می‌دهد.

حاجی‌زاده گفت: احتمال وقوع فتنه در انتخابات یازدهم وجود دارد و اگر 9 دی در فتنه گذشته رخ نداده بود مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتد که از این رو باید هوشیارانه مراقب باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس بیان داشت: تکثر و تعدد کاندیداها می‌تواند به تشتت و تفرق منجر شود و خوب است از جناح‌های مورد وثوق تنها یک کاندیدا برای رقابت حضور پیدا کند.

تاثیر احتمالی فشار، تحریم، جنگ روانی... به گفته حاجی‌زاده از راهبردهای استکبار برای دلسرد کردن مردم است که بارها ملت نشان داده‌اند این فعالیت‌ها سودی ندارد و مردم همواره در دفاع از نظام خود با قوت حضور می‌یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در این مراسم متذکر شد: ممکن است دشمن بخواهد یک فرد را به عنوان تقلبی مشکلات معرفی و یا بر مسائلی مانند لزوم اعمال نظارت بین‌المللی اصرار کند که نباید فریب بخوریم.

القای شبهه علیه رهبری نظام و استفاده از جریانات رسانه‌ای و ماهواره‌ای برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام در زمان انتخابات موارد دیگری بود که مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نسبت به آن هشدار داد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: