آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه نباید انتخابات شوراها تحت الشعاع قرار گیرد، گفت: در دوره‌های گذشته در شیراز، برخی براساس عکس افراد رای دادند، باید مراقب باشیم.
به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده امروز در همایش گرامیداشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ثارالله شیراز اظهار داشت: شهید مطهری نماد و الگوی زیبای رسالت‌شناسی و تکلیف‌شناسی است؛ اما استفاده مطلوب و بجا از آثار وی نشده است.

 

وی افزود: آثار شهید مطهری در جامعه امروز مهجور مانده و متولیان امر برای معرفی این شهید بزرگ تنها به روز شهادت استاد آن هم در قالب نمایشگاهی کوچک اکتفا می‌کنند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سال حماسه سیاسی بیان داشت: دستور ولی فقیه حجت شرعی است، امسال باید همه با حضور یکپارچه در صحنه انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کنیم و در انتخاب فرد اصلح نیز دقت لازم را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه نباید انتخابات شوراها تحت الشعاع قرار گیرد، گفت: در دوره‌های گذشته در شیراز، برخی براساس عکس افراد رای دادند، باید مراقب باشیم؛ چراکه نمی‌توان به شوراها بی‌توجه بود.

 

حاجی زاده با بیان اینکه احتمال فتنه‌گری در انتخابات پیش رو وجود دارد، گفت: دلارهایی هزینه شده و از سوی دشمنان برای برهم زدن انتخابات در حال انجام است و دشمن هزینه های زیادی کرده و وارد کردن خلل به نظام را دنبال می کند و باید در این راه بصیرت داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این دوره از انتخابات، نخستین انتخابات بعداز فتنه 88 است از اهمیت بالایی به شمار می‌رود و باید مراقب توطئه‌ها باشیم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کسی را انتخاب کنیم که اصلح باشد، این ملت در گذشته انتخاب‌هایی داشته که خیلی از آنان به نظام ضربه زده اند.

 

حاجی زاده افزود: طیف‌های اصولگرا، اصلاح طلب و حامیان دولت امروز به صحنه آمده‌اند، این تکثر هم معایب و هم محاسنی دارد، حسن این است که در عمل آزاد بودن کشور را نشان می‌دهد و عیب آن احتمال تشتت و خدشه‌دار شدن آراست.

 

وی اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل کرد که فتنه 88 اتفاق نیفتد، آن روز 40 میلیون به صحنه آمدند و در انتخابات شرکت کردند؛ اما فتنه ای شکل گرفت که چهره انقلاب و نظام اسلامی را خدشه دارد کرد، اگر 9 دی حادث نشده بود، معلوم نبود امروز چه شرایطی داشتیم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: امروز مردم با دقت به عملکرد اصولگرایان در 10 سال گذشته نگاه می‌کنند و تمام اقدامات در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین الملل بر انتخاب مردم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

حاجی زاده بیان داشت: ایجاد آرایش جدید سیاسی از نکات حساسیت‌زا در این دوره از انتخابات است و تاثیر تحریم‌ها و تهدیدات دشمن را نباید نادیده گرفت، گرانی، تورم و مشکلات موجود در ابعاد مختلف ممکن است بر رای و نظر مردم تاثیرگذار باشد، امکان سوء استفاده را نباید نادیده گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: اگرچه این مردم بارها و بارها آزمون خود را پس داده و نشان داده‌اند که پشتیبان نظام، ولایت و اسلام هستند، آنان در 22 بهمن نشان دادند که حضور دارند و به مسئولان پیام دادند که به فکر خدمت باشند.

 

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: وظیفه مسئولان نیز دعوت از مردم برای حضوری پررنگ و حماسی در انتخابات است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: دانشجو


نام:
ایمیل:
* نظر: