آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله شیراز:
حجت‌الاسلام مصطفوی گفت :پیروان فرقه ضاله دشمن اسلام و تشییع هستند و حیاتشان وابسته به صهیونیسم و آمریکاست.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله با اشاره به اینکه دختر هاشمی رفسنجانی در گفت وگوی که  روزنامه فرانسوی منتشر نموده، گفته است "زندان تجربه بسیار خوبی بوده چرا که با زنان ومردان بزرگ ایرانی ، بهائی واعضاء مجاهدین و اصلاح طلبان اشنا شده که برای باورهایشان مبارزه می کنند !! در ایران ازادی ها بیش از پیش پس رفته اند" فرزند کسی است که خود را پیشگامان انقلاب اسلامی می داند!!

وی افزود: دیدار فائزه هاشمی با 7عضو شورای رهبری بهائی که نام خودرا یاران ایران نامیده اند اشاره کرد وافزود: ان ها اتهامات جاسوسی ،فعالیت تبلیغی علیه نظام،راه اندازی وجمع اوری اسناد طبقه بندی شده وارائه به بیگانگان را دارند که همگی در مراجع قضایی به محکومیت های گونا گون در سابقه خود دارند که ارتباط این رهبران بهایی با سرویس های امنیتی خارج برای محاکم قضایی ثابت شده است.

 
وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی نسبت  به جرم دختر شان بسیار سرد وبی روح وعادی جواب داده اند اظهار داشت: اگرروز اول با این گونه اعمال وجرائم برخورد جدی می کرد کار به اینجا کشیده نمی شد که با بی ادبی دست به یک اقدام شنیع بزند. انتظار است مراجع قضایی به طور جدی وقاطع به این موضوع رسیدگی کند.

همنشینی با پیروان فرق ضاله هیچ توجیه شرعی ندارد

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز  با بیان اینکه ملاقات و هم‌نشینی با فرقه ضاله بهائیت شرم‌آور است گفت: همنشینی با پیروان فرق ضاله هیچ توجیه شرعی ندارد.

وی افزود: قبح‌زدایی از فرق ضاله، کم رنگ کردن مرزبندی خودی و غیر خودی، بسترسازی برای اعمال فشار غربی‌ها به نظام، فضاسازی تبلیغی از اهداف انتشار تصاویر دیدار برخی با بهائیان است.

مصطفوی به سخنان برخی از مراجع عظام تقلید درباره همنشینی‌ با بهائیان اشاره کرد و گفت: پیروان این فرقه ضاله دشمن اسلام و تشییع هستند و حیاتشان وابسته به صهیونیسم و آمریکاست.

وی با بیان اینکه دستور دین اسلام این است که کسانی که دشمن دین هستند را نباید احترام کرد، گفت: نباید در محافل و مجالس آن‌ها حضور یافت چنانچه مراجع عظام تقلید نیز پاسخ تمام عیاری نسبت به این مسئله اظهار کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) در پایان صحبت هایش با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل سعی دارند معادله جدیدی به غیر از تحریم و ایجاد مانع بر سر راه موشک‌های بالستیک و نقض حقوق بشر علیه ایران ایجاد کنند، گفت: نشست مشترک با بهائیان یک نشست عادی نیست بلکه حضوری رفاقتی و احترام‌آمیز است و این کار چیزی فراتر از فسق است.


نام:
ایمیل:
* نظر: