آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
مدیر حوزه‌های علمیه فارس در جلسه تفسیر ایات جهاد سپاه ناحیه ثارالله عنوان کرد :
حجت الاسلام عابدی گفت: بر اساس آیه‌های قرآنی جهاد کبیر همان «نه گفتن به دشمن بیرونی» است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز، حجت‌الاسلام دکتر عابدی مدیر حوزه‌های علمیه فارس در  جلسه اخلاق تفسیر ایات جهاد در سپاه ناحیه سپاه ثارالله اظهار داشت: اخیراً مقام معظم رهبری در بسیاری از جلسات از الزامات جهاد کبیر نام برده‌اند که در این راه باید مواظب باشیم از محتوای قرآن که نه گفتن به دشمن است دور نشویم.

وی با بیان این‌که مدام نگوئیم فرجام و پسابرجام، تصریح کرد: در نظام فکری دشمنان، نه گفتن به دشمن مشکلات و سختی‌هایی را پیش می‌آورد و این را تاریخ و قرآن به ما گوشزد کرده است.

عابدی بیان داشت: پول‌ها بلوکه می‌شود و تحریم می‌آید مگر نه این بود که پیغمبر «نه» گفت و او را تحریم کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس گفت: اگر کسی قرآن را شناخت و فهمید، دست‌ها را بالا نمی‌برد و از این کشور به آن کشور سفر نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی مسؤولان چرخ پیروزی ما را در پیکار با دشمنان به عقب انداخته‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب مدام نه گفتن به دشمن را گوشزد می‌کنند.

عابدی افزود: مادامی ‌که از قرآن فاصله بگیریم جهاد کبیر محقق نمی‌شود و باید هوشیار بود و به سخنان برگرفته از قرآن کریم و رهبری گوش و عمل کرد چراکه خدای متعال وعده پیروزی داده است.

مدیر حوزه علمیه فارس در مورد اسراف در ماه مبارک رمضان گفت: در بسیاری از ضیافت‌ها که به مناسبت افطاری در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود شاهد اسراف و ریخت‌وپاش هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: