آخرین اخبار
کد خبر: ۸۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
تجلیل حجت الاسلام حاجی زاده از سخت کوشی خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: معرفی شهدای مدافع حرم و باز نشر حماسه آفرینی ایشان یکی از رسالت های مهم رسانه های انقلابی است.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده  ضمن تبریک  فرارسیدن هفدهم مرداد " روز خبرنگار " گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه یکی از موضوعاتی است که دشمنان انقلاب اسلامی در راستای پروزۀ نفوذ و با هدف تاثیرگذاری بر افکار جامعه بر روی آن سرمایه گذاری نموده اند چنانکه امروز عمده خبرگزاری های دنيا در دست صهيونيست ها و سرمايه‏داران است، از همین رو می توان گفت رسانه های متعهد و انقلابی در خط مقدم مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند.

 وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهم و تاثیرگذاری در آگاه سازی افکار جامعه نسبت به مسائل روز بر عهده دارند، گفت: معرفی شهدای مدافع حرم به نسل نوجوان و جوان کشور و باز نشر حماسه آفرینی ایشان در دفاع از حرم های مطهر اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه و عراق یکی از رسالت های مهم رسانه ها و خبرنگاران متعهد و انقلابی در عصر کنونی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر  افزود: استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فضای مجازی با هدف معرفی سَبکِ زندگی اسلامی، احیا فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین نسل جوان کشور بخصوص در قالب های جذاب از مسائل مهمی است که همواره باید مورد توجه خبرنگاران و رسانه ها قرار داشته باشد.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش با تجلیل از سخت کوشی اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی، گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه ایران و سایر ملت های جهان، مقابله با پروژه نفوذ، تشریح ابعاد توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران و اطلاع رسانی شفاف و به موقع از شاخصه های یک رسانه انقلابی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: