گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۸۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
افشاگری استاد روح الله مؤمن نسب از آسیب های تلگرام و وجود جریانی نفوذی در ساختار فضای مجازی و ارتباطاتی کشور
به گزارش تنویر فراشبند ؛ وبه نقل از مبارز کلیپ ،افشاگری استاد روح الله مؤمن نسب از آسیب های تلگرام و وجود جریانی نفوذی در ساختار فضای مجازی و ارتباطاتی کشور مواردی را در زیر بیان مینماییم...

- بیشتر از ۸۰% کاربران تلگرام در کل دنیا، ساکن در ایران هستند؛ احتمالاً ۲۰% بقیه هم ایرانی های خارج از کشورند!

 

- تلگرام را صهیونیست های روس تبارِ ساکن آلمان طراحی کرده اند، سرورش در انگلیستان است و دفتر اصلی این سایت در خاک سرزمین های اشغالی و اسرائیل است، رئیس تلگرام فردی است به نام لاشویلی که سرمایه گذار اصلی تلگرام است که قلعه ی دیجیتال را ایجاد کرد و در ذیل قلعه ی دیجیتال این نرم افزار را طراحی کرد، این فرد رئیس کنگره ی صهیونیست هاست که احتمال دارد که نخست وزیر بعدی رژیم صهیونیستی باشد.

 

- تلگرام مخابره ی رمز می کند، مخابره ی رمز یعنی اینکه اطلاعات افراد را به صورت پوشیده از تلفن های همراه شان برداشت می کند و به خارج از مرز انتقال می دهد و این صراحتاً نقض حریم خصوصی محسوب می شود.

 

- برنامه نویس تلگرام یکی از بزرگترین ویروس نویسان جهان بوده و بهتر است به تلگرام به جای نرم افزار بگوییم بدافزار!

 

- سال ۱۹۹۸ در آمریکا قانونی تصویب شد که طبق این قانون اگر در خانواده ای فرزند زیر ۱۳سال وارد هر نوع شبکه اجتماعی شود، دادگاه آن بچه را از خانواده می گیرد و تحویل پرورشگاه می دهد ولی در کشور ما فرقی بین یک کودک ۵ ساله و یک فرد ۵۰ ساله در استفاده از فضای مجازی نیست.

 

- افرادی در بدنه ی شورای فضای مجازی هستند که اجازه نمی دهند جلسات شورا تشکیل شود؛ اگر جلسات شورا تشکیل شد، اجازه نمی دهند دستور جلسه محکم و مفیدی داشته باشد؛ اگر دستور جلسه داشت اجازه نمی دهند که به مصوبه برسد؛ اگر به مصوبه رسید اجازه ی اجراش را نمی دهند؛ چون مجری آن وزارت ارتباطات است یعنی همان وزارت خانه ای که خودش متهم بوده که به خاطر کم کاری هایش شورای فضای مجازی تشکیل شده…

- بر اساس یکی از اسناد اسنودن ماهانه ۱۴ میلیارد صفحه از اطلاعات ایرانی ها توسط افرادِ داخل کشور به خارج از کشور فرستاده می شده است!

 

 

حجم : ۴٫۸۱ مگبایت


نام:
ایمیل:
* نظر: