آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
فرمانده سپاه فجر در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس:
سردار غیاثی گفت: همه دستگاه ها و نهادها باید به حد متعارف از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات حمایت کرده و در این عرصه پُر خِیر و برکت مشارکت کنند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر  با رییس و مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس دیدار کرد.

موضوع بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه مورد تاکید همه مردم است

سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار با بیان اینکه بحث بازسازی عتبات عالیات یک اتفاق مبارک و یک موهبتی الهی است، گفت: فارغ از همه اختلاف نظرهای موجود در  جامعه و دیدگاه های متفاوت، موضوع اهل بیت (علیهم السلام) و خدمتگذاری در آستان مقدس آن امامان همام مورد تاکید همه مردم می باشد.

وی افزود: همه دستگاه ها و نهادها باید به حد متعارف از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات حمایت کرده و در این عرصه پُر خِیر و برکت مشارکت کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه در دوران مسئولیت در استان خراسان جنوبی پایبندی مردم به ائمه معصومین (علیهم السلام) را بسیار ستودنی و مثال زدنی دیدم، گفت: در استان خراسان جنوبی با وجود محرومیت اما عشق و علاقه به ساحت مقدس اهل بیت (علیهم السلام) بسیار زیاد است که مشارکت بالای مردم در عرصه بازسازی و نوسازی عتبات عالیات شاهدی بر این موضوع است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مشارکت مردم استان فارس در این عرصه مقدس همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: بزودی از روند ساخت ضریح مطهر خمیه گاه حضرت امام سجاد (علیه السلام) بازدید بعمل خواهد آورد.

اسکندر قاسمی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در این دیدار ضمن ارائه گزارش از روند اقدامات صورت گرفته در عرصه بازسازی، نوسازی و توسعه اعتاب مقدسه توسط مردم ولایتمدار استان فارس، از حمایت های بی دریغ سپاه فجر استان فارس از این اقدمات تشکر کرد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: