آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی با اشاره به به مسئولیت مهم نواحی بسیج شیراز در ساماندهی وضعیت فرهنگی و اجتماعی این کلانشهر، خاطرنشان کرد: احیا فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وظیفه همه مومنان است.
به گزارش تنویر، مجمع فصلی سازمان بسیج پیشکسوتان استان فارس با حضور سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: باید مسیر زندگی شخصی، اجتماعی و تشکیلاتی خود را بر اساس ارتباط با خداوند و خودسازی معنوی طی کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان متعهد و باتجربه سپاه پاسداران، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از پیشکسوتان بعنوان خواص جامعه مطالبه خاص دارند، اقشار بسیج نیز باید از تجربه پیشکسوتان در در راستای تحقق ماموریت ها و کیفیت بخشی هر چه بیشتر به برنامه ها از طریق مشارکت فعال فکری و میدانی استفاده کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یکی از ملاک های ارزیابی مدیران موفق توجه به پیشکسوتان و استفاده از طرفیت انان است، گفت: وظیفه مهم مدیران و مسئولان اقشار بسیج " شناسایی و اولویت بندی نیازهای روز انقلاب اسلامی " در کانون های تفکر اقشار، تحلیل و ارائه راهکارهای  مناسب برای نیازهاست.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج پیشکسوتان نباید فقط به تشکیل جلسات فصلی اکتفا کند، گفت: پیشکسوتان نیروهای مسلح که دوران انقلاب اسلامی و پس از آن را تجربه کرده اند باید با تشکیل کانون تفکر و کارگروه های مشاوره متناسب با تجربه و تخصص همواره با رده های سپاه و بسیج ارتباط داشته باشند.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، گفت: مقابله با مظاهر علنی فساد در جامعه از تکالیف مهم سپاه و بسیج بعنوان ضابط قضایی است.

وی با اشاره به به مسئولیت مهم نواحی بسیج شیراز در ساماندهی وضعیت فرهنگی و اجتماعی این کلانشهر، خاطرنشان کرد: احیا فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وظیفه همه مومنان است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون موضوعات مهم " اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم فرهنگی "، گفت: بخش اعظم جامعه ایران را جوانان تشکیل می دهند و هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی نیز اثرگذاری بر اذهان جوانان است، فعالان فرهنگی باید با برنامه و بصورت منسجم و با فعالیت های اثربخش در میدان مقابله با جنگ فرهنگی حضور داشته باشند، هوشیار باشیم و نگذاریم دشمنان انقلاب اسلامی ما را متوقف کنند یا در موضع انفعال قرار دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: