آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: تجلیل از رتبه های برتر سازمان یک حرکت امید آفرین برای کارکنان و تسریع کننده فرآیند دستیابی به اهداف است.
به گزارش تنویر، جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با هدف معرفی نفرات و رده های برتر نمایندگی ولی فقیه و بسیجیان نخبه همکار این نهاد در استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در این مراسم با بیان اینکه گزارش اِشراف در نیروهای مسلح یک شاخص مهم برای رصد وضعیت رده های زیرمجموعه است، گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف، برنامه ریزی برای برطرف کردن ضعف ها، تقویت نقاط قوت و تجلیل از رتبه های برتر اهداف اصلی برگزاری جشنواره مالک اشتر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه پاسداران دو نهاد سرشار از نیروی انسانی انقلابی، نخبه، متعهد و متخصص هستند، گفت: معرفی رتبه های برتر یک سازمان نه تنها تجلیل از تلاش هاست بلکه رتبه های برتر را بعنوان الگوهای موفق به سایر بخش های سازمان ارائه می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه حفظ و تقویت هوشیاری در قبال پروژه نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم بسیجیان و پاسداران است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره بدنبال شناسایی نقاط قوت و ضعف و نخبگان فعال کشور بخصوص در نهادهای انقلابی و علمی هستند.

وی معرفی و تجلیل از رتبه های برتر را یکی از وظایف مهم مدیران دانست و خاطرنشان کرد: تجلیل از رتبه های برتر سازمان یک حرکت امید آفرین برای کارکنان و تسریع کننده فرآیند دستیابی به اهداف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزاری جشنواره مالک اشتر را یک حرکت تاثیرگذار در رشد و تعالی نهاد سپاه پاسداران دانست و افزود: در همین راستا رده های برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و بسیجیان نخبه ای که با این نهاد در نواحی بسیج سراسر استان فارس همکاری دارند معرفی و از ایشان تجلیل شد.

حجت الاسلام حاجی زاده کارکنان نمایندگی ولی فقیه را شاخص نیروهای سپاه پاسداران دانست و افزود: امروز نمایندگی ولی فقیه مبدا صادرات نیرو به سایر بخش های سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.

به گزارش تنویر، درپایان این مراسم از نفرات و رده های برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و بسیجیان نخبه همکار نمایندگی ولی فقیه در نواحی بسیج سراسر استان فارس تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: