آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله اعلام کرد:
همزمان با هفته دفاع مقدس، نمايشگاه بهشت خاكي و شبيه‌سازي عمليات قدس 3، به همت سپاه ناحيه ثارالله، در شيراز آغاز به‌كار كرد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ،همزمان با هفته دفاع مقدس، نمايشگاه بهشت خاكي و شبيه‌سازي عمليات قدس 3، به همت سپاه ناحيه ثارالله، در شيراز آغاز به‌كار كرد.

 شامگاه پنج شنبه 1 مهرماه، با حضور جانشين فرماندهي سپاه فجر فارس، نمايشگاه بهشت خاكي و شبيه‌سازي عمليات قدس 3 در محل باغ جنت و ابتداي خيابان شهيد رودكي شيراز، آغاز به‌كار كرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله در حاشیه افتتاح این دو نمایشگاه، بر لزوم پاسداشت حماسه‌آفريني‌هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس، برپايي نمايشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس را در همين راستا ارزيابي كرد.

سرهنگ اسماعيل محبي‌پور با بيان اينكه نمايشگاه‌هاي بهشت خاكي و شبيه‌سازي عمليات قدس سه تا پايان هفته دفاع مقدس هر روز بعدازظهر، برپا و آماده استقبال از علاقه‌مندان است، گفت: نمایشگاه بزرگ بهشت خاکی در ضلع جنوبی باغ جنت شیراز توسط پایگاه مسجدالرضاء و حوزه بسیج پتروشیمی و با حمایت و پشتیبانی سپاه ناحیه ثارالله  برپا شده است.

وی با اشاره به وجود بخش‌هاي متنوع در اين نمايشگاه، يكي از بخش‌هاي مهم را حريم آسماني عنوان و اضافه كرد: در این بخش هرشب تیم 40 نفره‌اي از کودکان 12 الی 15ساله، سناریو عملیات دفاع از حرم اهل بیت(ع) را اجرا مي‌كنند.

محبي‌پور اضافه كرد: آنچه در فضای موجود عراق وسوریه می‌گذرد، توسط اين كودكان در قالب سناريوهايي اجرا مي‌شود تا به‌نوعي بتوان مقوله توطئه و نبرد دشمنان اسلام و تکفیری‌ها برای نسل نوجوان تبيين شود.

وی با اشاره به اینکه هرشب برنامه زنده تلوزیونی شبکه فارس از ساعت 22 الی 23 در محل نمایشگاه بهشت خاکی باغ جنت، تهيه و پخش مي‌شود، گفت: در این برنامه که شکوه ایثار نام دارد فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از خاطرات رشادت‌های همرزمانشان براي مردم خواهند گفت.

محبي‌پور به برپایی غرفه‌های در موضوعات فرهنگی و اجتماعی اشاره و اضافه كرد: غرفه استکبار ستیزی، کودکان و نوجوانان، حجاب، مهدویت و .... با محوریت توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی در اين نمايشگاه برپا است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به برپايي نمايشگاه شبيه‌سازي عمليات قدس سه در محدوده خيابان شهيد رودكي شيراز، گفت: عملیات قدس 3 يكي از عمليات‌هاي بزرگ دوران دفاع مقدس بود كه با پشتیبانی لشکر عملیاتی 19 فجر فارس، انجام شد.

او اضافه كرد: در این نمایشگاه بخش‌هايي از عملیات قدس 3 كه در منطقه دهلران انجام شد، بازسازي شده است.

اين فرمانده نظامي تاكيد كرد كه عمليات قدس سه يكي از عمليات‌هاي غرور‌آفرين رزمندگان اسلام اعزامي از استان فارس به‌شمار مي‌رود.

محبي‌پور همچنين از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در قالب سلاح سبک در پارک خلدبرین، بازسازی عملیات دفاع مقدس در شهرک میانرود و ... به‌عنوان اقدامات ديگري كه در راستاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام شده است، ياد كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: