آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می شود
در حاشيه اين نمايشگاه، غرفه‌هايي با موضوع‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي، آشنايي با سلاح، ايستگاه صلواتي و ادوات و تجهيزات سنگين دفاعي و ... برپا شده است.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ،مدیر روابط عمومی سپاه ثارالله گفت: در راستاي گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس، برنامه شبيه‌سازي عمليات قدس 3 در محدوده خيابان شهيد رودكي شيراز، به مدت يك‌هفته برگزار مي‌شود.

 ابوذر اسدي با بیان اینکه  با توجه به اينكه اجراي عمليات قدس 3 در دوران دفاع مقدس برعهده لشكر 19 فجر و رزمندگان استان فارس بوده است، شبيه‌سازي اين عمليات در دستور كار قرار گرفت گفت:تبيين دشواري‌هاي دوران دفاع مقدس، به تصويركشيدن ايثارگري‌ها و فداكاري‌هاي رزمندگان اسلام در راه دفاع از ارزش‌ها و خاك وطن و ايجاد بستري ذهني از رويدادهاي آن دوران، از اهداف برپايي اين نمايشگاه شبيه‌سازي بوده است.

او با يادآوري اينكه نمايشگاه شبيه‌سازي عمليات قدس سه، بعد از ظهر هر روز در هفته دفاع مقدس، از ساعت 17 الي 18، انجام مي‌شود، از همه شهروندان براي ديدن از اين نمايشگاه دعوت كرد گفت: تلاش شده است كه ابعاد مختلفي از عمليات گسترده قدس 3 در اين شبيه‌سازي به تصوير كشيده شود.

مدير روابط عمومي و تبليغات ناحيه ثارالله درپایان صحبت هایش گفت: در حاشيه اين نمايشگاه، غرفه‌هايي با موضوع‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي، آشنايي با سلاح، ايستگاه صلواتي و ادوات و تجهيزات سنگين دفاعي و ... برپا شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: