یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
خطیب نماز جمعه نی ریزو نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان؛
آیت ا... فقیه از استقلال کشور و نیاز به حضور بسیج در همه عرصه ها به عنوان نهاد مقدس در کشور یاد کرد.

آیت الله سید محمد فقیه در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت : مطابق دستورات دین مبین اسلام پدر و مادر باید به تربیت فرزندانشان اهمیت ویژه ای قائل شوند.

وی ادامه داد : در جامعه اسلامی، خلاف جوامع غربی، به تربیت و تشکیل خانواده از دوران مجردی و انتخاب همسر سفارش شده است .

امام جمعه نی ریز افزود : مفهوم اقامه کردن نماز، خواندن و ادای آن نیست، بلکه برپایی این فریضه الهی در جامعه اسلامی و انسانی می باشد لذا از انبیاء پیشین تا حضرت محمد (ص) همه آنها به برپایی نماز سفارش می کرده اند .

وی گفت: مردم جامعه اسلامی باید به برپای واجبات و عمل به آن ها کوشا باشند و در برابر منکرات ایستادگی و از رواج فساد در جامعه جلوگیری کنند .

آیت ا...فقیه  به نقل از حضرت محمد (ص) در خصوص امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت : اگر کسی امر به معروف و دعوت به کار خیر کند در ثواب آن کار خیر شریک خواهد شد و اگر کسی را به کار بد دعوت کند، در گناه آن کار شریک خواهد شد .

وی ادامه داد: سعی کنید جامعه به سمت فساد نرود و جوان ها را به سمت دین دعوت کنید و نسبت به اتفاقات در جامعه بی تفاوت نباشید

آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز در خصوص 5 آذر روز بسیج گفت : در سال 58 امام دستور تشکیل بسیج را داد و این نهاد مقدس به فرمان امام تشکیل شد . همه و همه میبایست در سایه ایمان و تقوا برای امنیت کشور تلاش کنند .

وی افزود: بسیجیان 8 سال جانانه با دشمن جنگیدند و باز هم به مسیر خود ادامه دادند .

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان گفت: بسیج وظایف زیادی عهده دار می باشد، تنها مسائل امنیتی را مربوط نمی شود . در همه جهات علمی، سیاسی و اقتصادی برای پیشرفت باید بکوشد .

وی در پایان گفت: دشمن نمی خواهد ما استقلال داشته باشیم، و از توان نظامی و اقتصادی ما خشمگین می شود و با تکیه بر توان خود می توانیم خودکفا باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: