دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۶:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
مراسم ضداستکباری ۱۳ آبان امروز در ارسنجان برگزار شد و مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور گسترده در این مراسم به دشمن نشان دادند که تحریم‌ها، توطئه‌ها و کمبود‌ها هیچ تاثیری در روحیه انقلابی و مبارزه آنان با استکبار ندارد.
همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی شهرستان ارسنجان همچون سالهای گذشته امسال نیز با حضور پرشور خود در مراسم یوم الله 13 آبان فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان در تجمع ضداستکباری روز 13 آبان حضور یافتند تا بیزاری خود را از ظلم و ستم استکبار جهانی نشان داده و اعلام کنند که همچنان با قدرت مقابل زورگویان ایستاده‌اند.این مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد .

در ادامه، سرهنگ قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان تسخیر لانه جاسوسی را سرآغازی بر شکست های پیاپی آمریکای جنایتکار از غیورمردان ایران اسلامی دانست. ایشان افزود در 13 آبان سال 1358 هیمنه آمریکا برای همیشه فرو ریخت.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان هم در ادامه، ضمن تشکر از اقدام غرور آمیز فرزندان ولایتمدار وقهرمان ایران اسلامی در سپاه پاسداران گفت: آمریکا واذنابش این را بدانند که ما با تمام توان در برابر آنها ایستاده ایم و تمام اموال بلوکه شده خود را از دولت غاصب امریکا خواهیم گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه تحریم‌ها هیچ خللی در اراده پولادین مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی ایجاد نمی کند از مسوولان خواست که با تمام توان برای بهبود وضعیت مردم تلاش کنند.

اجرای گروه سرود دبستان تمدن سازان از دیگر برنامه های دیگر این مراسم بود و در پایان مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه پایانی 13 آبان قرائت شدوشرکت کنندگان در این تظاهرات سراسری و دشمن شکن با بانک رسای توحیدی و ولایی الله اکبر، خامنه ای رهبر، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.





نام:
ایمیل:
* نظر: