جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۴:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ارسنجان بار دیگر در روز جهانی قدس حمایت همه جانبه خودشان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

هم‌زمان با روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از مظلومان، مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان ارسنجان همگام با سایر نقاط کشور صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

جمعی از عشایر ولایتمدار طایفه جشنی نیز همراه با سایر اقشار مردم انقلابی شهرستان ارسنجان، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.

سخنران مراسم دکتر کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: از 16 مرداد 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مظهر افتخارآفرینی بیش از یک میلیون و پانصد هزار مسلمان و آزادیخواه جهان است.

وی افزود: عنایت امام خمینی بر این قرار گرفت که هر سال روز قدس میلیونها انسان انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست نشان دهند و به برکت سرداران جبهه مقاومت و شیرمردان مکتب حاج قاسم این رژیم جعلی از درون آسیب پذیر و دچار فروپاشی شده است.

 رضایی گفت: جغرافیای قدس یک محل ارزش مدار وسرشار از اندیشه های آزادیخواهی و شهادت طلبی است و امروزقدس باید به دست مسلمانان وملت فلسطین عزت خود را پیدا کرده وبه آغوش اسلام برگردد.

وی، روز قدس را کانون همدلی ها، همبستگیها و روز خونخواهی سرداران شهید مقاومت دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با قدرت فرزندان غیور سلیمانی ها، همدانی ها و اسکندریها مواجه شده و انشاالله به زودی آرزوی تهرانی مقدم و متوسلیان مبنی بر آزادی قدس برآورده خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: