يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۵:۵۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
به مناسبت هفته بسیج سازندگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در مصلی نماز جمعه، بسیج سازندگی را نماد حرکت جهادی جوانان انقلابی در راه خدمت به مردم دانست.

به مناسبت هفته بسیج سازندگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در مصلی نماز جمعه، بسیج سازندگی را نماد حرکت جهادی جوانان انقلابی در راه خدمت به مردم دانست که برای زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم کشور،شبانه روز در راه مجاهدت هستند.

وی افزود: هفته بسیج سازندگی هفته اراده های استوار و پولادین و هفته کارهای داوطلبانه بدون منت مجاهدانی است که در راه خدمت به افراد بی بضاعت و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، فراتر از زمان، مکان و امکانات خدمات ارزنده ای را ارائه می دهند.

سرگرد پاسدار علی قانع در ادامه به ارائه گزارش اقدامات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان پرداخت و گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح شهرستان، بسیج سازندگی 15 میلیارد تومان وام در قالب طرحهای زود بازده به افراد بی بضاعت پرداخت کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ساخت دو خانه عالم، ساخت و تکمیل 15 مسکن جهت افراد بی بضاعت، اجرای دو مورد طرح آبخیزداری، توزیع 4000 بسته معیشتی، مرمت یک رشته قنات، تهیه و توزیع مصالح ساختمانی، تهیه و اهدای 15 سری جهیزیه، پویش نذر قربانی و حضور یک هفته ای جهادگران بسیجی شهرستان‌ ارسنجان جهت کمک به سیل زدگان شهرستان بختگان را از دیگر اقدامات بسبج سازندگی در سال 1401 دانست.

سرگرد پاسدار علی قانع در پایان ضمن بیان همکاری و همدلی ادارات شهرستان ارسنجان ، از فرماندار و امام جمعه شهرستان ارسنجــــان که ادارات را در مسیر کارهای جهادی هدایت نمودند، تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: