چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۶:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
به همت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و گردان ۱۱۲ حمزه سیدالشهدا؛
به منظور حفظ انسجام و افزایش توان رزمی بسبجیان، مراسم افتتاحیه‌ی دوره‌ی آموزشی تکمیلی بسیج در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

به منظور حفظ انسجام و افزایش توان رزمی بسبجیان، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تکمیلی بسیج در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان ضمن تسلیت ایام محرم گفت: طبق حدیث پیامبر اکرم (ص) برای شهادت امام حسین(ع) ، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.

وی فضای معنوی ماه محرم را فرصت مناسبی برای خودسازی و درس‌آموزی از مکتب غنی عاشورا بیان کرد و افزود: عزاداری امام حسین(ع) فضیلت های زیادی دارد و انسان را به خدا نزدیک تر می کند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه اظهار داشت :شما را به عنوان بسیجی می شناسیم و باید بدانید: لباس بسیج بر تن افراد مخلص و با ایمان متفکری چون حاج قاسم سلیمانی بوده و همواره باید جایگاه مهم خود را به عنوان بسیجی که واژه مقدس آن را یدک می کشید به خوبی دانسته و شأن ومنزلت بسیجی را همواره حفظ کنید.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان یاد خدا ، اقامه نماز و قرائت قرآن را از ویژگی‌های بسیجی دانسته و اظهار کرد: یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت، کارهایش را همیشه برای خدا انجام می دهد.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار محسن سالاری فرمانده گردان 112 حمزه سیدالشهداء ضمن تشریح برنامه ها و اهداف دوره گفت: بسیجیان ما مثل همیشه تا پای جان برای دفاع از نظام و انقلاب آماده هستند و با گذراندن آموزش‌های دوره تکمیلی آمادگی خود را برای مواجهه با هر نوع هجمه دشمن بالا می برند.

نام:
ایمیل:
* نظر: