جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۷:۲۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان
فرمانده سپاه ارسنجان گفت: شبیه سازی عملیات کربلای 5 از محوری ترین برنامه هفته دفاع مقدس به مدت سه شب در منطقه تپه نورالشهداء با هدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و برجسته کردن نقش گردان حمزه سیدالشهداء ارسنجان برگزار می شود.

نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

سرگرد قانع در این زمینه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وی افزود: امسال بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «ما متحدیم» ضمن برگزاری برنامه های متعددی با رویکرد جهاد تبیین اجرا می‌کنیم. 

قانع اظهار داشت : شبیه سازی عملیات کربلای 5 از محوری ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که به مدت سه شب در منطقه تپه نورالشهداء و در جوار مزار شهدای گمنام، با هدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و برجسته کردن نقش گردان هميشه پیروز حمزه سیدالشهداء ارسنجان در این عملیات غرور آفرین برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان افزود: قبل از شروع هفته دفاع مقدس اقشار مختلف و رزمندگان دوران دفاع مقدس از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ارتباط زنده تصویری استفاده می‌کنند و از تعدادی رزمندگان بسیجی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل می اید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان همچنین گفت: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم ،عطرافشانی گلزار شهدا، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، گردهمایی رزمندگان هفته دفاع مقدس و اجرای مسابقات علمی و ورزشي از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در ارسنجان می‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: