پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۷:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج از خانواده معظم شهدا دیدار و سرکشی کردند.

ه مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت و تعدادی از بسیجیان از خانواده معظم شهدا دیدار و سرکشی کرده و با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام محمودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان امنیت، اقتدار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا دانسته و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار و فرصتی مغتنم است که موجب تجدید روحیه برای خدمت می شود.

وی افزود: اعتقاد قلبی این است که دیدار ازخانواده شهدا جزء عمرما حساب نمی شود و از خداوند می خواهیم که به ما توفیق خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا را عنایت فرماید .

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است و دیدار با خانواده شهدا که مایه عزت و افتخار و چشم وچراغ جامعه هستند باعث زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و تقویت روحیه خدمت رسانی مسؤولین می شود.

در پایان دیدارها نیز با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهداء تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: