آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس عنوان كرد:
معاون هماهنگ كننده سپاه فجر استان فارس گفت: هركجا از جهان كه عزت اسلام با خطر مواجه شود، سپاه ورود مي‌كند.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعيد كوشكي چهارشنبه 29 بهمن در مراسم توديع و معارفه مديران ثبت احوال فارس، گفت: وظيفه سپاه پاسداري از نظام اسلامي و اسلام است، هرجا حفظ عزت اسلام نياز به جانفشاني داشته باشد، سپاه حاضر و آماده ايثار است.

وي تصريح كرد: در هركجا كه به خطوط قرمز نظام و اسلام خدشه‌اي وارد شود، سپاه با اقتدار و بدون واهمه حضور خواهد داشت.

كوشكي خاطرنشان كرد: اولويت سپاه حفاظت از دست‌آوردهاي انقلاب و نظام اسلامي در سراسر جهان است، هركجاي اين جهان كه نياز باشد براي حفظ دست‌آوردها شهيد بدهيم، سپاه شهيد مي‌دهد.

وي همچنين با تصريح اينكه امت بدون امام و امام بدون امت، موفقيتي به‌دنبال ندارد، گفت: اگر اين انقلاب و نظام اسلامي تاكنون در تمام عرصه‌ها موفق عمل كرده، به‌دليل در كنار هم بودن امام و امت است.

كوشكي گفت: مردم اساس پايداري اين نظام اسلامي محسوب مي‌شوند و در همه سختي‌ها هم در كنار اين نظام و مدافع آن بوده‌اند، در دوران دفاع مقدس با نثار جانشان از اين نظام محافظت كردند.

اين مقام نظامي گفت: در دوران دفاع مقدس 65 هزار شهيد متاهل داشتيم و از آنان 148 هزار فرزند باقي ماند، 4 هزار و 500 شهيد آن در دوران نوجواني شهيد شده‌اند و با دست بردن در شناسنامه‌هايشان، به جبهه‌ها رفتند.

كوشكي با اشاره به راهپيمايي 22 بهمن‌ماه، حضور مردم را غرور‌آفرين خواند و گفت: در جريان تحريم‌ها هم كه آمريكا آن را كشنده خوانده، مردم استقامت كرده‌اند و اگر نبود استقامت و پايداري مردم، نمي‌توانستيم اين سربلندي و عزت را داشته باشيم.

معاون سپاه فجر استان فارس همچنين گفت: موفقيت‌هاي ثبت احوال استان هم به‌دليل همراهي مردم و تلاش مجموعه كاركنان بوده است.

كوشكي صدور شناسنامه شهدا را يكي از افتخارات و نقاط مثبت كارنامه مديركل سابق ثبت احوال فارس عنوان و اضافه كرد: شناسنامه شهدا يك هديه معنوي است كه هيچ هديه‌ مادي جاي آن را نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است در اين مراسم با قدرداني از تلاش‌هاي 5 ساله محسن نعمتي، علي‌رضا انصاري به‌‌عنوان مديركل جديد ثبت‌احوال استان فارس معرفي شد.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: