آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
سرتیپ‌پاسدار غلامحسین‌غیب‌پرور گفت: اگر روزی‌بازرسی بخواهد به یکی از حوزه‌های‌مقاومت‌بسیج ما وارد شود، بنده قطعاً دستور می‌دهم به‌عنوان جاسوس‌بازداشتش‌کنند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه کازرون، فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس، سردار غلامحسین غیب پرور، در جمع پرشور هیئت عاشقان ولایت در کانون شهید عسکری کازرون حاضر شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه کازرون ضمن خیرمقدم و خوش‌آمد گویی به بسیجیان و مسئولین حاضر در سالن، از یادگار هشت سال دفاع مقدس جهت ایراد سخنرانی دعوت به عمل آورد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان و رزمندگان کازرون گفت: چهره‌های نورانی در جمع می‌بینم و بسیاری از کسانی که امروز در اینجا حاضرشده‌اند، همرزمان من در جبهه‌های دفاع مقدس بوده‌اند و من از روی این عزیزان و شهدای کازرون که بسیاری را خودم به خاک سپردم خجالت می‌کشم.

هر توافقی باید‌برگشت‌پذیر باشد/ یک رگ‌مردانگی در وجود آمریکایی‌ها نیست

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، به تحریف شخصیت‌ها برای انحراف اهدافشان اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان مسئولیت دوم خردادی‌ها بنده کرمان بودم و فردی که اتفاقاً مسئولیت دولتی هم داشت،در آنجا سخنرانی کرد و گفت: "پیغمبر هم با یهود معامله می‌کرد پس چه ایرادی دارد ما هم با اسرائیل معامله کنیم؟!" خب این حرف بسیار سنگین بود و فردای آن روز در تجمع بسیجیان که فکر می‌کنم در مصلی یا ورزشگاه ساری برگزار شد خطاب به آن مسئول گفتم: تو خیلی بی‌سوادی کردی که این حرف را زدی! تو هنوز تشخیص نمی‌دهی، شخصیت سیاسی پیامبر را در مکه و شخصیت سیاسی ایشان را در مدینه! پیغمبر در مکه صاحب حکومت نیست اما در مدینه صاحب حکومت است! رفتار ایشان در زمانی که تشکیل حکومت دادند، به‌ هیچ‌ وجه رفتار دوستانه‌ای با یهود نیست! امکان ندارد کسی بتواند یک مورد را پیدا کند! چگونه می‌شود که در زمان تشکیل حکومت دینی، ما از سر معامله و رفاقت با یهود دربیاییم!

غیب پرور در ادامه تصریح کرد: دشمنان و دوستان جاهل، در جهت تحریف شخصیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیغمبر اقدام کردند و همان‌طور که مقام معظم رهبری به‌درستی بیان فرمودند، کسانی همین مطلب را در خصوص امام بزرگوار ما می‌خواهند اجرا کنند؛ یعنی اگر کسانی بخواهند امام را تک‌بعدی و آن‌طور که خودشان می‌پسندند تحلیل کنند، به حضرت امام ظلم کرده‌اند.

وی نظام فکری امام (ره) را تشکیل‌دهنده یک مکتب دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، زنده‌بودن، پویا بودن، فعال بودن و عملیاتی بودن را از خصوصیات بارز این مکتب برشمرد و بیان داشت: فکر امام زنده و فعال است و دارای جمود نیست، مکتب امام دارای ابعاد عملیاتی است اما بسیاری از کسانی که صاحب مکتب در فلسفه و غیر فلسفه هستند، در دایره اجرا ورود پیدا نمی‌کنند و فقط نظریه پردازی می‌کنند اما شاخصه اصلی امام بزرگوار ما این است که در دایره عمل ورود می‌کنند تا آنجا که تشکیل حکومت می‌دهند.

دکتر غلامحسین غیب پرور به سخنان رهبر انقلاب در خصوص تحریف شخصیت امام اشاره کرد و با مطرح کردن این سوال که خطاب رهبری به چه کسانی بود؟ عنوان داشت: بعضی می‌خواهند بگویند "امام رابطه با آمریکا را هم قبول داشت" و این‌جور قضاوت کردن در خصوص امام، نهایت نامردی است؛ چون ما "استکبار ستیزتر" و "آمریکا ستیزتر" از امام سراغ نداریم و برداشتم این است که حضرت آقا تعمداً فرمودند: "امام تا روز آخر از بن دندان اعتقاد داشت آمریکا شیطان بزرگ است" چون می‌خواستند به کسانی گوش زد کنند؛ کار را به‌جایی نرسانند که بگویند: "امام هم بدش نمی‌آمد یک رفاقتی با آمریکایی‌ها داشته باشد".

هر توافقی باید‌برگشت‌پذیر باشد/ یک رگ‌مردانگی در وجود آمریکایی‌ها نیست

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: شاید این حرف، امروز برای من و شما باورش سخت باشد ولی عزیزان باور کنید، کسانی در مملکت خودمان سر در آخور آمریکایی‌ها و سر در آخور دشمن دارند و بدون هیچ ابایی شخصیت امام را تخریب می‌کنند چون ارتباط با آمریکایی‌ها تا این حد برای این افراد جذاب است.

وی به ‌دروغ‌پردازی خبرگزاری‌ها در خصوص جمله‌ای که در یادواره شهدای شهر خشت در اسفندماه سال گذشته بیان کرده بود اشاره کرد و عنوان داشت: من آنجا گفتم: «ما می توانیم با آمریکا ارتباط داشته باشیم اما به 2 شرط، اول اینکه ما از اسلام، پیغمبر، قرآن و مکتب دست‌ برداریم و به جانبازان و شهدا بگوییم اشتباه کردید که به جبهه رفتید! و در صورت دوم، اگر ما دست نمی‌کشیم از این‌ها، آقای اوباما باید مسلمان شود!» ولی متأسفانه خبرگزاری‌ها شیطنت کردند و به نقل از من گفتند: اوباما باید شیعه و مقلد رهبری شود!

فرمانده ارشد سپاه استان تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها مسلمان نمی‌شوند و ما هم دست از دین و آرمانمان برنمی‌داریم پس چرا بعضی‌ها زور می‌زنند تا با آمریکا دوست بشوند؟!

وی در ادامه، حضار را به تفکر در خصوص فرمایش رهبر انقلاب در رابطه با "نرمش قهرمانانه" فراخواند و تأکید کرد: چه کسی قهرمان می‌شود؟ آیا قهرمان شدن در سایه ذلت، خواری، فلاکت و پستی امکان‌پذیر است؟ شما یک قهرمان را به من نشان دهید که ذلیل باشد! فرمایش حضرت آقا یعنی این که اگر می‌خواهیم مذاکره کنیم، باعزت و افتخار همراه باشد که بتوانیم سرمان را بالا بگیریم چون ملت ما مردمی باعزت و رشید هستند و عزت ملتمان با هیچ‌چیز قابل‌ مقایسه نیست.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، هدف غرب از بهانه‌جویی‌های هسته‌ای را دست کشیدن ملت ایران از اسلام و انداختن یوغ بندگی آمریکا به گردن دانست و بیان داشت: اگر ما دست از فناوری هسته‌ای برداریم، دست از سر ما برمی‌دارند؟ اگر به خواست آن‌ها سیستم دفاعی و حتی سپاه پاسداران ( چند سال قبل گفته بودند سپاه هم باید برچیده شود) را هم جمع کنیم، فکر می‌کنید قانع می‌شوند؟! به خدا قسم آن‌ها فقط به این راضی می‌شوند که «اسلام و استقلال» را از ما بگیرند.

غیب پرور تیم مذاکره‌کننده را سربازان دیپلماسی جمهوری اسلامی نامید و خاطرنشان کرد: مذاکره کردن عیبی ندارد اما دقت بکنند که عزت ایرانی اسلامی را پاس بدارند.

فرماندهی ارشد سپاه استان خطاب به تیم دیپلماسی متذکر شد، ضمن «رعایت خطوط قرمز نظام و حرکت در چارچوب تعیین‌شده توسط رهبر انقلاب، تحقق خواسته‌های مردم را از اولویت‌های خود قرار دهید» و سپس عنوان کرد: اول‌ از همه این که تحریم‌ها ظالمانه بوده و یکجا باید برداشته شوند دوم این که انرژی هسته‌ای را از دیگران گدایی نکردیم و با تلاش بچه‌های این مرز و بوم به‌ دست‌ آمده است و در این راه شهید داده‌ایم و باید این دست آورد حفظ شود، نکته بعد این که نظارت در حد استانداردهای بین‌المللی عیبی ندارد، منتهی آن‌ها بازدید از مراکز نظامی را مدنظر دارند و ما هم می‌گوییم: غلط می‌کنید و اگر روزی بازرسی بخواهد به یکی از حوزه‌های مقاومت بسیج ما وارد شود، بنده قطعاً دستور می‌دهم به‌عنوان جاسوس بازداشتش کنند و مسئله بعد هم این که هر توافقی باید برگشت‌پذیر باشد چون آمریکایی‌ها نامردند و یک رگ مردانگی در وجود آن‌ها نیست.

وی عدم تعیین زمان و مکان، جهت (سمت) ورود به کشور، ورود از طریق هوا، زمین یا دریا را از ویژگی‌های بازرسی مدنظر غرب برشمرد و پذیرش چنین خواسته‌ای را ذلت تمام دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما شهید دادند که آخرش این‌جور بشود؟ با این اتفاق‌ها هیچ آبرو و عزتی برایمان باقی نخواهد ماند.

دکتر غلامحسین غیب پرور به فرمایش‌های رهبر انقلاب در خصوص حل مشکلات اقتصادی با اتکا به توان داخلی اشاره کرد و گفت: چرا هِی به خارج آویزان می‌شویم؟!

وی در پایان کازرون را شهری ولایتمدار و عزتمند خواند و استقامت و جهاد را از ویژگی‌های مردم این شهر دانست و با تأکید بر جایگاه برجسته کازرون در ایام انقلاب و دفاع مقدس به انتخابات پیش رو اشاره کرد و عنوان داشت: حواستان را جمع کنید و دقت داشته باشید کسی نماینده کازرون شود، که نشان‌دهنده شخصیت این مردم، مدافع انقلاب اسلامی و نکته فوق‌العاده مهم این که پا در رکاب ولایت‌فقیه باشد.    

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: