آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
فرمانده‌سپاه‌فجر فارس در جمع فرماندهان پایگاه‌های‌مقاومت‌بسیج:
سردار غیب پرور گفت: اگر تنها بگوییم ما در راه خدا هستیم، کافی نیست، پس از آن امتحان‌های سختی در پیش است، در اینجا برخی از ما مسلمانیم تا آنجایی است که هزینه‌ای نداشته باشد و حاضر نیستیم در این راه هزینه بدهیم در حالی که بهشت را مجانی به کسی نمی‌دهند.
به گزارش تنویر به نقل از پانا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در جمع پرسنل و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه مرودشت با بیان اینکه همه شهدا محکم و استوار ایستادند و عهد استکبار ستیزی را با خون خود امضا کردند، افزود: در این مسئله، موضوع مهم عبرت در پیام آن‌هاست که می‌گویند "مردم در راه دین و انقلاب مقاوم باشید و عقب ننشینید"، زندگی با عزت، سربلندی و افتخار، هزینه‌های زیادی دارد و شهدا این نوع زندگی را برگزیدند،‌ حال آنكه برخی از ما مسلمانیمان تا جایی است كه هزینه‌ای برایمان نداشته باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: اگر تنها بگوییم ما در راه خدا هستیم، کافی نیست، پس از آن امتحان‌های سختی در پیش است، در اینجا برخی از ما مسلمانیم تا آنجایی است که هزینه‌ای نداشته باشد و حاضر نیستیم در این راه هزینه بدهیم در حالی که بهشت را مجانی به کسی نمی‌دهند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه عنوان کرد: اگر بخواهیم نرمش قهرمانانه را معنا کنیم، هیچکس نمی‌گوید که ما قهرمان عاجز و ذلیل می‌خواهیم زیرا قهرمان یک انسان با عزت و دارای شرف در حد اعلی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امروز ما با دشمن غداری سر و کار داریم که با دو شرط می‌توان با او کنار آمد گفت: برای كنار آمدن با دشمن یا ما باید دست از اسلام برداریم یا دشمن مسلمان شود، كه هر دوی این شروط غیرممكن است.

غیب‌پرور تاكید كرد: ما هیچ‌گاه دست از اسلام و انقلاب بر نمی‌داریم و دشمن هم که شیطان بزرگ است و با ما کنار نمی‌آید، پس دوستی و همراهی با آنان امری محال است.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس تحریم را دوست ندارد، افزود: اما آیا می‌توان به هر قیمتی با دشمن کنار آمد؟ البته امروز دشمن بیشتر از ما به مذاکرات هسته‌ای نیاز دارد زیرا ما دانش هسته‌ای را از جایی گدایی نکرده‌ایم و به خاطر آن شهید داده‌ایم لذا باید آن را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: در مقابل دشمن نباید به خواب برویم، به قول مقام معظم رهبری ملتی که از دشمن غافل شود و به خواب رود، با لگد دشمن از خواب بیدار می‌شود و آن‌گاه دیگر دیر شده است.

وی با اشاره به برخی از ادعاهای طرفین مذاکرات مبنی بر بازرسی از مراکز نظامی و هسته‌ای کشورمان عنوان کرد: اگر روزی عده‌ای به عنوان بازرس هسته‌ای بخواهند در این استان از مراکز نظامی بازرسی کنند من دستور خواهم داد آن‌ها را به عنوان جاسوس دستگیر کنند.

سردار غیب‌پرور در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه شهرستان مرودشت شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: اقدامات گردان شجاع امام محمد باقر (ع) این شهرستان در دوران دفاع مقدس از یادها نمی‌رود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: