آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
روایت تشریحی-تصویری یک دیدار صمیمانه؛
حاجیه زیور همچنان استوار، مقاوم و با روحیه است، می گوید: اگر جنگی در بگیرد باز هم خانواده بشرپور و سعادت پور پیش قدم هستند.
به گزارش تنویر، سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور فرمانده سپاه فجر فارس با حضور در شهرستان داراب ضمن ارزیابی و بررسی عملکرد سپاه این شهرستان با خانواده شهیدان سعادت پور و بشرپور نیز دیدار نمود.

حاجیه زیور بشرپور را می توان به عنوان اسوه صبر و مقاومت شهرستان داراب معرفی نمود او همسر، مادر و خواهر شهید است و از اعضای خانواده وی چهار نفر دیگر نیز در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند.

دیدار سردار غیب‌پرور با

شهید اسماعیل بشرپور برادر «حاجیه زیور» در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۶۱ در منطقه شوش به شهادت رسید. او فرزندش «عبدالصمد سعادت پور» را در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه تقدیم انقلاب اسلامی کرد و همسرش نیز ۴ ماه بعد یعنی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به فرزند شهیدش پیوست.

دیدار سردار غیب‌پرور با

شهید مسعود سعادت پور برادر همسر حاجیه زیور در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۶۱ در عملیات آزادسازی خرمشهر شهید شد و عباس، مجید و محمد جعفر بشرپور پسر عموهای حاجیه زیور نیز شهید شده اند.

حاج عباس بشرپور یکی دیگر از اعضای این خانواده ۹ سال به اسارت دشمن بعثی در آمد و با ۶۰ درصد جانبازی پس از تحمل درد و رنج بسیار به یاران شهیدش پیوست.  این دو خانواده جمعا تعداد هشت شهید، یک آزاده و پنج جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

دیدار سردار غیب‌پرور با

حاجیه زیور با وجود از دست دادن همسر، فرزند، برادر، برادر شوهر و سه پسرعمویش همچنان استوار، مقاوم و با روحیه است، می گوید: اگر جنگی در بگیرد باز هم خانواده بشرپور و سعادت پور پیش قدم هستند.

دیدار سردار غیب‌پرور با

سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در سفر به داراب با حضور در منزل خانواده شهیدان سعادت پور و بشرپور با حاجیه زیور دیدار نمود.

متن و حاشیۀ سفر فرمانده سپاه فجر به داراب را اینجا ببینید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: