آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع بسیجیان داراب:
سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور گفت: امروز به برکت اسلام و خون شهدا ما استقلال داریم و باید با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم، راه حفظ این استقلال حفظ وحدت، همدلی و همزبانی است.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه داراب، سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحریف شخصیت امام (ره) گفت: موضوع تحریف در تاریخ اسلام مسبوق به سابقه است و پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) بسیاری در مقام تحریف شخصیت ایشان بر آمدند.

سردار غیب پرور  تحریف را در ابهام قرار دادن یک شخصیت برجسته یا انحراف ایجاد کردن در اهداف یک رهبر الهی دانست و گفت: هر یک از ائمه در زمان خود مسئولیت داشتند تا شخصیت پیامبر اسلام تحریف نشود، برای همین به زندان رفتند و به شهادت رسیدند.

آمریکا به چیزی جز اسلام ما راضی نمی شوند/نرمش قهرمانانه به هیچ وجه با ذلت جور نیست

سردار غیب پرور ادامه داد: امام حسین (ع) فلسفه قیام خود را احیای سنت جدش اعلام می کند یعنی همین ممانعت از تحریف شخصیت پیامبر و چون دشمن نمی خواست، حضرت را با آن وضعیت شهید کردند.

وی افزود: تحریف شخصیت امام در زمان حیاتشان شروع شد اما خیلی جرات نمی کردند و با رحلت ایشان کم کم تحریف شدت بیشتری گرفت. امروز وضعیت به گونه است که بعضی می گویند امام با رابطه ایران و آمریکا موافق بودند.

فرمانده سپاه فجر فارس شایسته ترین فرد در ترجمان مقام و شخصیت حضرت امام را مقام معظم رهبری دانست و تاکید نمود: آمریکایی ها به چیزی جز اسلام ما راضی نمی شوند، پیمان شکنی آن ها بارها به ما ثابت شده است.

سردار غیب پرور در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: این ها می گویند آمریکایی ها در بازرسی ها آزاد باشند هر زمانی که دلشان خواست از هر نقطه ای حتی اماکن نظامی جمهوری اسلامی بازدید کنند کجای این قهرمانانه است.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند نرمش قهرمانانه، که به هیچ وجه با ذلت جور نیست. عزت، شرف و اقتدار در کلمه قهرمانانه پنهان است. رییس جمهور محترم ما هم می گوید آمریکا عهد شکن است پس حرف یکی است. این ها پررویی می کنند که ما باید از مراکز نظامی شما بازدید کنیم، غلط می کنید.

سردار غیب پرور گفت: اگر روزی یکی از آن ها خدای نکرده پایش را اینجا گذاشت و نگاه چپ به یکی از مراکز سپاه کرد من حتما دستور بازداشت او را می دهم. مذاکره کنندگان ما می دانند و بیشتر بدانند که پشتشان گرم است، دست این نظام خالی نیست. امروز به برکت اسلام و خون شهدا ما استقلال داریم و باید با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم. راه حفظ این استقلال حفظ وحدت، همدلی و همزبانی است.

آمریکا به چیزی جز اسلام ما راضی نمی شوند/نرمش قهرمانانه به هیچ وجه با ذلت جور نیست

وی در پایان صحبت هایش  به رشادت های رزمندگان دارابی در دوران دفاع مقدس از جمله شهید محمد اسلامی نسب اشاره کرد.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب نیز در این مراسم گفت: در تاریخ عرب و عجم آمده است سرزمین داراب بدون جنگ و خونریزی در اختیار اسلام قرار گرفته و این نشان از ولایت مداری این مردم است. مردم این شهرستان هزاران رزمنده، صدها جانباز و بیش از ۵۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در فتنه ۸۸ مردم قبل از نهم دی ماه یعنی در ۸ دی به خیابان آمدند و از مقام معظم رهبری حمایت کردند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: