آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کتاب شعار سال "دولت و مردم، همدلی و همزبانی " از سوی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) در قم منتشر شد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد اسماعیل رستمی نیا، مدیر پروژه کتاب شعار سال 1394 ضمن اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و اقدام به موقع از بهمن‌ماه 1393 این موضوع در دستور کار پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) قرار گرفت.

وی افزود: تیمی به عنوان گروه نویسندگان مشخص‌شدکه بلافاصله ساختار، چارچوب و ملاحظات اساسی که باید در تدوین کتاب شعار سال برابر با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدضله‌العالی) قرار بگیرند را مورد بررسی قرار دادند ، نویسندگان بعد از شنیدن پیام نوروزی مقام معظم رهبری (مدضله‌العالی) و شرح آن در حرم مطهر رضوی را مبنای کار خود قرار دادند و در ایام تعطیلات نوروز 1394 با تمرکز بر محتوا، و کلید واژه‌های شعار سال نسبت به آن اقدام تا مراحل تدوین کتاب در اردیبهشت ماه به پایان رسید .

رستمی نیا در پایان بیان داشت: کتاب «بایسته‌های همدلی و هم‌زبانی» در قالب 224 صفحه و در 3 فصل چیستی، چرایی و چگونگی با موضوع همدلی و هم‌زبانی را مورد بررسی قرار داده است.

شایان ذکر است پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (علیه السلام) از سال 1359 در شهر قم به همت شهید بزرگوار استاد شیخ فضل الله محلاتی (ره) راه اندازی شده است وهم اکنون با چهار پژوهشکده ویک اندیشکده مطالعات راهبردی وظیفه تامین نیازهای پژوهشی علوم اسلامی وانسانی نیروهای مسلح را برعهده دارد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: