آخرین اخبار
کد خبر: ۴۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
فرمانده سپاه فجر:
وی با بیان اینکه انقلابی گری یعنی در حفظ انقلاب سراسیمه بودند افزود: باید با رعایت اخلاق، آداب اسلامی و جوانب کار حرف انقلابی خود را بزنیم و این حریت انقلابی گری باید حفظ شود.
به گزارش تنویر، سردار غلامحسین غیب پرور در جمع فرماندهان پایگاهها و حوزهای مقاومت بسیج عشایر با بیان اینکه بسیج دوران پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشته است گفت: هویت بسیج گره خورده با هویت عاشورا، هویت قیام حضرت سید الشهدا حفظ ارزش ها است. و  حفظ ارزش ها مشکل و سخت است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه سه حلقه را در جمهوری اسلامی می توان تعریف کرد گفت: در راس انقلاب اسلامی یک شخصیت مجتهد، عادل، فقیه، حکیم، مدیر، انقلابی، دور اندیش و  امتحان پس داده ای حضور دارد که همه با وجود رهبر معظم انقلاب آسودگی خاطر دارند.

وی با اشاره به اینکه  سومین حلقه در جمهوری اسلامی مردم هستند افزود: کدام ملتی را می شود پیدا کرد که با احتساب چند سال قبل از انقلاب تا اکنون چهل سال است پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند. اگر انتخاباتی برگزار شود مردم ما با مشارکت بالای 70 درصد حضور پیدا می کنند در حالی که در کشورهای اروپایی با کلی تبلیغات  30 یا 40 درصد مردم پای صندوق می آیند.

سردار غیب پرور حلقه میانی در انقلاب اسلامی را مدیران دانست و اضافه کرد: در بدنه ی مسئولین انسان های لایق و خدمتگزار حضور دارند اما مدیرانی نیز هستند که شایستگی لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه در موضوع فرهنگی واقتصادی دچار مصائبی هستیم تصریح کرد: رهبری چندین سال است در موضوعات فرهنگی و اقتصادی فریاد می زنند امابرخی مسئولین توجه نمی کنند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه دشمن قرار نیست برای مردم ما دلسوزی کند بیان داشت: در موضوع فرهنگ دشمن جوان های ما را هدف قرار داده است. در اروپا دسترسی به شبکه های ماهواره ای هزینه بالایی دارد اما برای کشور ما 7 هزار شبکه ی ماهواره ای و 166 شبکه فارسی زبان به سادگی قابل دسترس است. آیا این به  معنای دلسوزی دشمنان برای فرهنگ و تمدن ما است؟! دشمن روی پوشاک، مدل برگزاری عروسی و آرایش خانم های ما اثر گذاشته است. انها به اسم برنامه های ورزشی، علمی و آشپزی به تخریب ارزش های اسلامی می پردازند.

سردار غیب پرور گفت: در موضوع دجالواره شبکه ی عظیم بسیج وارد شده و مسئولین هم در این زمینه ورود و کمک کنند.

مشکل‌فارس‌کم‌بود‌اعتبار نیست‌سوءمدیریت‌است/نباید حق را گدائی کرد
وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی در فارس افزود: در استان فارس با کم بود اعتبار مواجه نیستیم بلکه مشکل مدیریتی داریم. چرا باید در استانی که نرخ بیکاری بالاست، ده ها کارخانه تعطیل شدند و پخش کشاورزی تحت تاثیر خشکسالی قرار گرفته است، پول برخی دستگاهها آخر سال به خزانه برگشت بخورد.

فرمانده سپاه فجر اضافه کرد: ما به نمایندگی از آحاد بسیجیان این سئوال را داریم که مسئولینی که بودجه دولتی در اختیار دارند طی 8 ماه گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی چه کار کرده اند؟

سردار غیب پرور با بیان اینکه مردم تحت فشار هستند و توقع داریم همه ی مسئولین در مسائل فرهنگی و اقتصادی کمک کنند ادامه داد: اگر مدیری نخواست همراه شود باید کنار رود.

نباید حق را گدائی کرد

سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی فکر می کنند مشکل مردم ما با گدایی از خارجی ها حل می شود افزود: نباید حق را گدائی کرد. ملتی که دستش به سوی کشور خارجی دراز باشد، این ملت حتما ملت خار و نکبتی خواهد شد.

همچنین فرمانده سپاه فجر خطاب به فرماندهان بسیج عشایر گفت: جامعه عشایر باید انسجام خود را حفظ کنند دشمن در کمین است و تا دین را از ما نگیرد دست بردار نیست.

وی با بیان اینکه انقلابی گری یعنی در حفظ انقلاب سراسیمه بودن و هر جا انحرافی مشاهده کردی اعلام کنی افزود: باید با رعایت اخلاق، آداب اسلامی و جوانب کار حرف انقلابی خود را بزنیم و این حریت انقلابی گری باید حفظ شود.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: