آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
.
شهادت آن پاسداران وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز شهیدان، بستگان، همرزمان آن شهیدان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
به گزارش تنویر، در پی شهادت 3 نفر از نیروهای لشکر عملیاتی 19 فجر، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

خانواده معظم شهیدان

سلام علیکم بما صبرتم

درود و تحیت خداوند بر شهیدان «اکبر عبدالله نژاد، عبدالله ماندنی و موسی نصیری بیات» که در میدان های سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه ای نیاسودند، همانا که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود ند و همواره دل در گرو عشق امام و مقتدایشان، خمینی کبیر(ره) داشتند، مجاهدانی سلحشور که تا آخرین نفس در صیانت از ارزش های والای اسلامی و تبعیت خالصانه از مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) درنگ ننمودند تا سرانجام با قامتی استوار و قلبی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به درجه ی رفیع شهادت نائل گردیدند.

شهادت آن پاسداران وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز شهیدان، بستگان، همرزمان آن شهیدان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم. حضرت حق روح پر فتوح آن شهیدان عزیز را با مولا و مقتدایشان حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام  محشور و به خانواده های محترمشان صبر و شکیبایی توأم با عزت، سعادت و پاداش صابرین عنایت فرماید.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تسلیت سرلشکر جعفری در خصوص شهدای سراوان

به گزارش تنویر، لازم به ذکر است آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار سلامی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیام های تسلیت جداگانه ای ارسال کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: