آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
.
قزل سفلی گفت: قرارگاه عمار قرار است در راستای کادرسازی ،جریان سازی و نقش آفرینی بسیج دانشجویی عمل کند و پشتیبان فکری عملیاتی بسیج دانشجویی شود.
به گزارش تنویر، اسماعیل قزل سفلی مسئول بسیج دانشجویی فارس از تشکیل "قرارگاه دانشجویی عمار استان" با هدف کادرسازی، جریان سازی و نقش آفرینی در دانشگاه خبر داد.

مسئول بسیج دانشجویی فارس طی مراسمی در جمع دانشجویان و مسئولین دانشگاه شیراز با اشاره به اهمیت جایگاه امروز بسیج دانشجویی در تحولات کشور و نقشی که دانشگاه ها باید در سیر تحولات فرهنگی،علمی و اجتماعی داشته باشد افزود: این سخن امام که دانشگاه مبدا تحولات است جایگاه دانشگاه را برای ما مشخص می کند. به خاطر همین ویژگی ها است که دولت ها سعی می‌کنند این مجموعه را در دست داشته باشند تا بتوانند فرآیندهای علمی اجتماعی و سیاسی را کنترل کنند.

اسماعیل قزلسفلی با تاکید بر اینکه دانشجویان قلب تپنده کشور هستند؛ گفت: افتخارمان این است که بسیج دانشجویی با فرمان مستقیم امام تشکیل شده است؛ آن هم در زمانی که برخی ها فکر میکردند بسیج باید از صحنه روزگار محو شود. امروز وقتی به پیام تاریخی دوم آذر نگاه می کنیم به خوبی پیداست که امام مراکزی که دشمن در جنگ نرم هدف قرار داده بود را تشخیص دادند.

بسیج دانشجویی نگذارد در دانشگاه گرد و غبار روی انقلاب را بگیرد

وی تصریح کرد: امروز بزرگترین رسالت بسیج دانشجویی باید این باشد که نگذارد در دانشگاه گرد و غبار روی انقلاب را بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی فارس تربیت نیروهای سازمان ده که نقش پرباری در استمرار انقلاب ایفا می کنند را از مهمترین کارهای بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: بسیج تحول آفرین است و از بسیج دانشجویی انتظار نقش آفرینی می رود لذا باید مجموعه ای را داشته باشد که قوه محرک و پشتیبان فکری عملیاتی حرکت های جنبشی دانشجویی باشد.

قزلسفلی با تاکید بر اینکه قرارگاه دانشجویی عمار قوه محرک بسیج دانشجویی فارس خواهد بود؛ افزود: قرارگاه عمار قرار است در راستای کادرسازی ،جریان سازی و نقش آفرینی بسیج دانشجویی عمل کند و پشتیبان فکری عملیاتی بسیج دانشجویی شود. همچنین مجمع ادوار بسیج ذیل این قرارگاه با هدف بهره گیری از تجربیات آن ها راه اندازی می شود.

مسئول بسیج دانشجویی فارس از تقویت جنبه جنبشی بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف ، توانمندسازی کادر بسیج دانشجویی در راستای تربیت نیروی متعهد و طراز انقلاب اسلامی، شبکه سازی، کادرسازی، جریان سازی و ایجاد گفتمان های سیاسی فرهنگی ، کمک به نقش آفرینی موثر بسیج دانشجویی در عرصه های داخلی،منطقه ای و بین المللی، تقویت ارتباط با فعالین و فارغ التحصیلان موثر بسیج دانشجویی، کمک به تقویت فعالیت های جنبشی بسیج دانشجویی دانشگاه ها و تقویت بعد تشکیلاتی تشکل ها به عنوان مهمترین اهداف قرارگاه دانشجویی عمار یاد کرد.

به گزارش تنویر در این مراسم مهدی خسروی به سمت مسئول قرارگاه دانشجویی عمار و علی اصغر مرتضایی راد  به سمت دبیر اجرایی قرارگاه دانشجویی عمار معرفی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: