آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
مسئول سازمان بسیج دانشجویی:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: در زمینه برخورد با فتنه گران باید دست شما بچه های شیراز را ببوسم خیلی خوب عمل کردید. ما به سادگی از فتنه نمی گذریم و آن را یک اتفاق سیاسی، حادثه نمی دانیم.
به گزارش تنویر، دکتر محمد ودود حیدری،‌مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز در جمع دانشجویان بسیجی برادر دانشگاه های سراسر استان فارس حاضر در دوره "دومین دوره خط امام استان فارس" با تبریک یوم الله دهه فجر گفت: نگاه دانشجویان بسیجی به دهه فجر نباید نگاه شعاری و کلیشه ای باشد بلکه این روز ها باید یادآور  جریانی باشد که این جریان می خواهد تاریخ را عوض کند.

 وی ادامه داد: 22 بهمن تولد انقلابی بود که آمده حرف تازه ای در دنیا بزند و پیروزی انقلاب آغاز یک جریان در تحول جهان هست که این پیروزی پایان کار نشد.

 حیدری اضافه کرد: نگاه ما باید این باشد که انقلاب اسلامی به عنوان یک موجود زنده 37 ساله که قلب آن دارد می تپد، برای چی آمده است؟ ما دانشجویان بسیجی باید به گونه ای این انقلاب را بزرگ بداریم که ظرفیت زمینه سازی و تحویل آن به حضرت ولی عصر(ع) را داشته باشد.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان این که افق واقعی ما باید آرمانی و بزرگ باشد اما این آرمان ها را دور از انتظار و ذهن نبینیم و با اعتقاد و اقتدا به خداوند متعال به این اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم رسید.
وی با اشاره به این که خداوند به ما توفیق داده است که در این مقطع از تاریخ زندگی و نفس بکشیم، افزود: در مقطع فعلی،‌حال حاضر اتفاقات بسیار مهمی در حال رخ دادن است و ما باید یک فهم عمیق و یک مبنای کامل و جامع این اتفاقات را تحلیل کنیم.

حیدری با بیان این که باید قبل از هر عمل یک تشخیث و تحلیل درست داشته باشیم، گفت: ورود زودهنگام، دیرهنگام یا بد هنگام و بدون تحلیل در هر موضوعی باعث می شود به چپ یا راست بزنیم و مسلما تاثیر ویژه و اصلی نمی گذارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان این که انقلاب اسلامی در شرایطی است که از گردنه ها و حوادث تثبیتی خود عبور کرده است و در شرایطی هستیم که انقلاب در نقطه ضعف نیست، اضافه کرد: امروز دیگر دشمن به این که بتواند در کوتاه مدت انقلاب اسلامی را به زانو بزند، امیدی ندارد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و یاری خداوند از گردن های سخت مثل منافقین و گروه های اوایل انقلاب، قائله کردستان و بلوچستان، گروه خلق عرب عبور کرده است: انقلاب اسلامی ایران از تهدید های داخلی و خارجی و گردنه سخت فتنه 88 عبور کرده است در صورتی که خیلی از کشور های استقلال یافته شوری این سناریوی براندازی زمین زد.

 حیدری با بیان این که دشمن امروز به دلیل این که جمهوری اسلامی در موضع ضعف نیست، به سراغ ما نمی آید، اضافه کرد: امروز از 38 کشور دنیا به صورت مستقیم در سوریه برای سرنگونی خط مقاومت دارند می جنگند و جمهوری اسلامی به تنهایی پشت ملت سوریه و در مقابل آن ها ایستاده است. ایران می گوید سوریه نباید سقوط کند و ما شاهد حضور و تاثیر ایران در این قضیه هستیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: امروز در یمن حوثی ها دقیقا مقلد انقلاب اسلامی ایران هستند و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی در جغرافیای ایران اسلامی نمی گنجد بلکه فراتر از مرز ها رفته و تاثیر گذار است.

وی با بیان این که امروز 4 جوان حزب اللهی در لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی که پر ادعا ترین رژیم در جهان به دلیل داتشن گنبد آهنین و به گفته خودشان چهارمین ارتش دنیا هستند، می ایستند، بیان داشت: امروز کشور های عضو ائتلاف ضد داعش دارند از این ائتلاف جدا می شوند چون می دانند و می بینند که تنها سپاه قدس انقلاب اسلامی است که در مقابل این گروه تکفیری ایستاده است. این اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

حیدری با اشاره به این که امروز دیگر گزینه نظامی روی میز قرار ندارد، گفت: امروز که ما در این شرایط هستیم و آرمان ها را هم کنار بگذاریم، عقل سالم چه می گوید؟ امروز که انقلاب اسلامی در شرایط برتر است عقل سالم می گوید ذلت بکشیم؟عقل سالم اگر خائن نباشد می گوید منت کشی بکنیم؟ عقل سالم وقتی می بیند چشم تمام منطقه به انقلاب اسلامی است می گوید در موضع ضعف حرف بزنیم؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان این که معتقدیم اندیشه سیاسی امام 4 ویژگی خاص دارد، ادامه داد: اندیشه سیاسی امام اصالت دارد. یعنی این که اندیشه سیاسی امام یک نظریه نبوده است بلکه مبنای و پتوانه مستحکم دینی با توجه به آیات قرآن کریم و روایات دارد.اما راحل هیچ گاه از خودشان مطلبی بیان نکردند و هر چه فرمودند یک منبع در مکتب، قرآن و یا روایات دارد.

وی با اشاره به این که اندیشه سیاسی امام طراوات و تازگی دارد و هیچ گاه کهنه، قدمی نمی شود، اضافه کرد: اندیشه سیاسی امام کرامت دارد؛ اما راحل با یک کرامت و بزرگ منشی به انقلاب اسلامی نگاه می کردند و در مقابل دنیا و ملل حرکت اما راحل کوتاه آمدن ذلیلانه نبود و نیست و لازم است امروز شما جوانان بسیجی این فرمایشات امام راحل را بخوانید و حتی برخی از فیلم های سخنرانی های امام را بشنوید.

حیدری با بیان این که امروز نیاز است بروید و صحبت های بنیانگذار انقلاب اسلامی را بخوانید، بشنوید و ببینید، افزود: شجاعت چهارمین ویژگی اندیشه سیاسی امام راحل است که این شجاعت اعتقاد قطعی و قلبی امام راحل به خداوند است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان این که وظیفه شما دانشجویان بسیجی طبق فرموده امام راحل پاسداری از انقلاب اسلام است، اظهار داشت: اگر امروز در حرکتی که این چهار ویژگی اندیشه سیاسی امام راحل نباشد، آیا این انحرافی در مسیر انقلاب نیست!؟

وی گفت: امروز در سیاست خاجه اتفاقاتی دارد رخ می دهد که ما باید آن را بفهمیم و به دولت بفهمانیم که این میز مذاکرات در خوش بینانه ترین حالت برای ما رفع تحریم ها و حل فصل مسائل اقتصادی است، اما دشمن از این مذاکرات نگاه عقده گشایی از اصول انقلاب اسلامی را دارد.

حیدری ادامه داد: برای اثبات این موضوع فقط کافی است صحبت ها و رفتارشان می توان برداشت کرد؛ ما صحبت از رفع تحریم می کنیم اما آن طرف تحریم ها را شدید تر می کنند. ما امروز از هسته ای حرف می زنیم اما دشمن می گوید هسته ای دیگر تمام شد؛ دشمن به دنبال مذاکره درباره موشک بالستیک، حقوق بشر و این که چرا از گروه های مثل حزب الله و انصالله حمایت می کنیم هست.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان این که به کدام نقطه خیالی دل بسته ایم، اضافه کرد: در کجای دنیا آمریکا مشکل اقتصادی مملکتی را حل کرده است که بخواهد مشکل ایران را حل کند؟آیا با شل بودن، کوتاه آمدن، پیاده روی و لبخند مشکل مملکت حل می شود؟

وی با اشاره به این که اگر امروز در چنین شرایطی برتری آرمان ها هم کنار بگذاریم اما این  گونه کوتاه آمدن غلط است، افزود: امروز می بینیم که آن ها از آرمان های پست و دنیوی خود کوتاه نمی آیند و حتی نماینده ما هم به خاطر همین آرمان ها و زور گویی به سازمان ملل که یک سازمان بین المللی است راه نمی دهند.

حیدری با بیان این که ان شاءالله روزی به آمریکا هم خواهیم رسید، گفت: این مذاکرات برای کسانی که خواب آمریکا را در کشور می دیدند خیلی خوب است که بفهمند که بیشتر از این نمی توان خندید، کوتاه آمد، کوتاه آمد اما هیچ چیز دستمان را نگرفت.

به گزارش تنویر خبرگزاری دانشجو نوشت: مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به این که طرف مقابل بهره اصلی را برد و شاخ و هیمنه مذاکره را شکست و به همه جهان گفت بلاخره ایران هم به پای میزمذاکره نشست و از این به بعد هر برد دیگری از مذاکره برای آمریکا یک برد بیشتر است.

وی بیان داشت:امروز در موضوعات هسته ای و سیاست خارجه هر حرفی زده بشود، سریع و به سرعت متهم می شویم و به ما برچسب می زنند؛ امروز ما دانشجویان بسیجی زیر بار این برچسب ها نمی رویم و با توجه به شاخص های آقا و امام و گفتمان انقلاب اسلامی حرکات را می نجیم و هیچ کس و هیچ گروه و جریانی برای ما فرقی نمی کنند.

حیدری گفت: برای اولین بار است که تحمل صدای مخالف شنیدن اینقدر کم شده است و فقط حرف آزاد اندیشی و اصلاح طلبی می زنند. باید به جای کلمه تدبیر در این دولت گفت توهین، تحقیر و تهدید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به بازگشت با پرویی فتنه گران به صحنه سیاسی و جامعه کشور، ادامه داد: در زمینه برخورد با فتنه گران باید دست شما بچه های شیراز را ببوسم خیلی خوب عمل کردید. ما به سادگی از فتنه نمی گذریم و آن را یک اتفاق سیاسی، حادثه نمی دانیم بلکه یک فتنه براندازی با تمام قدرت های داخلی و خارجی نظام بود که دور هم جمع شده بودند.

وی افزود: امروز عده ای در دانشگاه ها مرتب از رفع حصر، عادی سازی فتنه 88 حرف می زنند و می خواهند رفت و آمد و صحبت های فتنه گران را عادی کنند و فتنه 88 را یک اتفاق سیاسی بدانند در صورتی که می خواهند با پروژه سفید سازی، بدهکاران 88 را تبدیل به طلبکاران 93 بکنند و با این عادی سازی شرایط را برای تزریق این افراد درون سیستم نظام و مجلس فراهم کنند.

حیدری بیان داشت: ما همچنان فتنه گران را خیانتکار و ضد انقلاب می دانیم و مقابل فتنه 88 ایستاده ایم و اولویت قطعی و جدی ما این است که مقابل این جریان محکم بایستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: