آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: برای عمران و آبادانی کشور باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.
به گزارش تنویربه نقل از سپاه نیوز؛ سردار عبادالله عبدالهی در جریان افتتاح سد گاران که با حضور رئیس جمهوری در استان کردستان انجام شد، گفت: تمام ظرفیت‌ها از جمله نیروهای انقلابی و تجهیزات باید در راستای عمران و آبادانی کشور بکار گرفته شود.
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبیاء(ص)با اشاره به توان و ظرفیت این قرارگاه در زمینه‌های مختلف گفت: تجربه دوران جنگ و تجهیزات و امکانات موجود را برای آبادانی کشور به کار گرفتیم.
وي افزود: بیش از دو دهه است که قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبیاء(ص) مجری طرح‌های بزرگ و عظیم در سراسر کشور است و در زمینه‌های مختلف زیرساختي كشور از جمله راه‌های ریلی و جاده‌ای و کارخانجات بزرگ ورود پیدا کرده است.
وی با اشاره به سد گاران مریوان که امروز توسط رئیس جمهوری افتتاح شد، گفت: اين سد بیش از 100 میلیون مترمکعب حجم، 56 متر طول و 65 متر ارتفاع دارد و 20 میلیون مترمکعب آب شرب شهرستان مریوان و آب مورد نياز حدود 12 هزار هکتار زمین‌های کشاورزی را تامین خواهد کرد.
سردار عبداللهي کار و فعالیت را بزرگترین ابزار مبارزه با امپریالیسم خواند و تصریح کرد: کار و فعالیت در کشور ما باید استمرار داشته باشد تا روزنه‌های امید دشمنان نسبت به ایران اسلامی بسته شود.
انتهای خبر/05
نام:
ایمیل:
* نظر: