آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
انتظار داریم که نامزدها به کلام مقام معظم رهبری نگاه کرده و آن را شاخص قرار دهند، آنها را برای مردم بگویند و البته وظیفه مردم هم حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.
به گزارش تنویر، سردارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور، در همایش تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره) در حرم حضرت علی‌ابن‌حمزه (ع) شیراز گفت: وجه مهم انقلاب اسلامی ایران که آن را با دیگر انقلاب‌ها متمایز می‌کند، مردمی‌بودن آن است و احدی نباید فراموش کند که حیات این نهضت بزرگ تا زمانی است که مردم در صحنه و پشتیبان انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: همه انبیا و اولیا آمدند تا انسان را یک قدم به سمت جلو ببرند و به خداوند متعال نزدیک‌تر کنند و علما نیز عمر شریف خود را در تفسیر همین موضوع صرف کردند.

غیب پرور با اشاره به وضعیت ایران اسلامی در دوره‌های تاریخی گذشته تا زمان وقوع انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: متاسفانه برخی از ما تاریخ را نمی‌دانیم و آن بخشی هم که تاریخ می‌دانند، با کم‌توجهی از آن عبور می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان این‌که پیش از انقلاب اسلامی، ایران نه در حوزه سیاسی، نه اقتصادی، نه فرهنگی و اجتماعی، استقلال نداشت، تصریح کرد: در زمانی متجاوزین بوشهر و قزوین را تصرف کردند و کسی جرات نداشت به آنان بگوید بالای چشمتان ابرو، اما امام(ره) این سد را شکست.

وی ایران قبل از انقلاب را کشوری تحت سلطه به لحاظ سیاسی و ورشکسته به لحاظ اقتصادی و تحت سیطره غرب به لحاظ فرهنگی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: امام آمریکا را در جهان رسوا و به جهانیان اعلام کرد که بدانید این آمریکائیان دزد هستند و اهل چپاول، قلدرانی هستند بر سرگردنه که باید با زبان زور با آنان حرف زد، چیزی نگذاشته‌اند که بتوان با آنان مذاکره کرد.

غیب پرور  بیان داشت: در انتخابات پیش رو، دنیا منتظر است ببیند مردم ایران در انتخابات چه می‌کنند، ما اگر در کشور مشکلاتی همچون‌ بیکاری و گرانی و یا مشکلاتی در حوزه‌های دیگر داریم، یک موضوع داخلی است و ارتباطی با بیگانگان ندارد، اروپاییان و آمریکاییان دوست و دلسوز این مردم نیستند.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید گذشته انقلاب را برای چهار رای بیشتر لگدمال کرد، گفت: برخی نامزدها برای انتخاب شدن و کسب چهار رای بیشتر شعار مذاکره با آمریکا می دهند، بیچاره کسی که تمام گذشته انقلاب را برای رای بیشتر لگدمال کند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان خاطرنشان کرد: فرد اصلح کسی است که مقاوم، دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، این‌شاخص‌ها بسیار مهم است.

 وی افزود: انتظار داریم که نامزدها به کلام مقام معظم رهبری نگاه کرده و آن را شاخص قرار دهند، آنها را برای مردم بگویند و البته وظیفه مردم هم حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.

انتهای پیام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: