آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: اسلام برای کار و فعالیت زن محدودیتی قائل نشده و عفاف و حجاب یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی است که در روابط فردی و اجتماعی باید رعایت شود.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه عفاف و حجاب استان فارس با حضور حجت الاسلام محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی زاده در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی هم فعال حوزه عفاف و حجاب هستند و هم فرهنگ آن را نشر می‌دهند، خطاب به بانوان خبرنگار گفت: اسلام برای کار و فعالیت زن محدودیتی قائل نشده و عفاف و حجاب یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی است که در روابط فردی و اجتماعی باید رعایت شود.

وی افزود: کار و فعالیت هم زن و هم مرد در زندگی فردی و اجتماعی باید همراه با فرهنگ عفاف و حجاب باشد یعنی این مقوله هم برای مرد است هم برای زن، البته نوع حجاب زن با آنچه برای مرد ترسیم می‌شود متفاوت است اما قاعده کلی برای زن و مرد یکی است و آن رعایت عفاف و حجاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب بسترساز رشد معنوی انسان هستند، خاطرنشان کرد: رعایت این دستورات دین هم موجب آرامش روحی و روانی انسان می‌شود و  هم موجب استحکام بنیان خانواده و جامعه شده و هم از بروز فحشا و منکرات نیز جلوگیری می‌کند.

سرهنگ پاسدار یارمحمدی نیز در حاشیه این دیدار با تجلیل از بانوان خبرنگار فعال در حوزه عفاف و حجاب، گفت: خواهران خبرنگاری که در مراسم امروز از ایشان تجلیل می شود هم در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اصحاب رسانه فارس فعال هستند و هم در حوزه پوشش اخبار سپاه و بسیج استان خوش درخشیده اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر خاطرنشان کرد: این خواهران خبرنگار در عین درخشش در حوزه خبر و رسانه در حفظ عفاف و حجاب اسلامی نیز موفق بوده و بعنوان الگوی اصحاب رسانه استان فارس مطرح هستند.

به گزارش تنویر، در این مراسم از ۵ نفر از خواهران خبرنگار فعال در حوزه عفاف و حجاب به نمایندگی از همه بانوان خبرنگار فعال در این حوزه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: