آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
معاون اجتماعی سپاه فجر:
دکتر قزل سفلی: براساس شعار امسال که «نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی برای احیای اصل امر به معروف و نهی از منکر» انتخاب شده، بنا داریم با همه ظرفیت برای گسترش فرهنگ «همه مسئولیم» تلاش کنیم.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل سفلی معاون اجتماعی سپاه فجر بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: هفته اول محرم هفته احیای امر به معروف است که معتقدیم این واجب فراموش شده فقط در تذکرات عادی نسبت به برخی گناهان جزئی خلاصه نمی شود.

وی ادامه داد: مهمترین سطح آن بالا بردن مسولیت پذیری جامعه و بی تفاوت نبودن مردم نسبت به شئونات دینی و قانونی است که حاکمان و مسئولین باید در عرصه فرهنگ، سیاست و اقتصاد بر مبنای آن عمل کنند با این توصیف بزرگترین و مهمترین امر به معروف "حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی" است.

دکتر قزل سفلی گفت: بر اساس روایات، بی تفاوت بودن نسبت به این موضوع نتیجه ای جز تسلط اشرار و مرگ جامعه نخواهد داشت و حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) به همین دلیل جان مبارک خود، خانواده و اصحاب را فدای احیای این مهم نمودند.

 معاون اجتماعی سپاه فجر با اشاره به فراگیر شدن بیماری کرونا گفت: در بحران شیوع ویروس نحس کویید ۱۹ همه فهمیدند «به من چه و به تو چه» در جامعه و زندگی جمعی معنا و مفهوم ندارد و عدم رعایت یک نفر، ابتلای صدها نفر و در نتیجه کل جامعه را به دنبال دارد.

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر با تاکید بر لزوم نقش آفرینی همه مردم به ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در گسترش فرهنگ امر به معروف گفت: براساس شعار امسال که «نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی برای احیای اصل امر به معروف و نهی از منکر» انتخاب شده، بنا داریم با همه ظرفیت برای گسترش فرهنگ «همه مسئولیم» تلاش کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: