آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
سرتیپ پاسدار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس:: موفقیت سپاه فجر مرهون تلاش های خالصانه پاسداران وبسیجیان فارس است.
درآئین افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان:
سرتیپ پاسدار بوعلی: موفقیت سپاه فجر مرهون تلاش های خالصانه پاسداران وبسیجیان فارس است/ حجت الاسلام محمودی زاده: ماه رمضان، ماه خودسازی و عبادت است
فرمانده سپاه فجر گفت: ولایتمداری و حرکت در مسیر شهدا  لازمه موفقیت در کارها و موجب سربلندی انسان در دنیا و آخرت است.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، آئین افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور سرتیپ پاسدار یداله بوعلی و حجت الاسلام محمود محمودی زاده در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
سرتیپ پاسدار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه سپاه فجر یکی از رده های موفق سپاه در سطح کشور است، گفت: درخشش و موفقیت سپاه فجر در سطح کشور مرهون تلاش های خالصانه پاسداران وبسیجیان استان فارس است که ثمره این تلاش ها را در برگزاری باشکوه رزمایش های کمک مومنانه و اجرای طرح های شاخصی نظیر نذر رهایی و توکاد ودیگراقدامات جهادی مشاهده می کنیم.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت بهره گیری از روحیه جهادی و تفکر بسیجی در انجام امور و ماموریت ها، گفت: امروز فعالیت مستمر و اقدامات جهادی بسیجیان در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان فارس مایه سربلندی سپاه فجر در عرصه های مختلف شده است.
سرتیپ پاسدار بوعلی با بیان اینکه ترفیعات و تجلیل ها حساسیت و بار سنگین مسئولیت ها را به انسان گوشزد می کند، گفت: ولایتمداری و حرکت در مسیر شهدا  لازمه موفقیت در کارها و موجب سربلندی انسان در دنیا و آخرت است.
حجت الاسلام محمودی زاده نیز در این مراسم با بیان اینکه ماه رمضان، ماه خودسازی و عبادت است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای معنویت افزایی و اُنس با قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام) است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه اُنس با قرآن محور اصلی برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان است، گفت: این برنامه ها همزمان با ماه مبارک رمضان بصورت منسجم در سطح سپاه استان فارس برگزار می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: