آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴
در سومین حرم اهل بیت(ع)
در سومین حرم اهل بیت(ع) چهارمین جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران آغاز به کار کرد.
چهارمین جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران صبح امروز در شیراز، سومین حرم اهل بیت کار خود را اغاز کرد. 
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در آیین افتتاح جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف (حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ) که در شیراز در حال برگزاری است، با یادآوری اینکه این رویداد بزرگ، این فرصت را به سپاه فجر فارس داد تا سعادت و افتخار میزبانی ورزشکاران خانواده سپاه را از سراسر کشور داشته باشد، اظهار داشت: این جشنواره با حضور هزار و ۵۸۰ ورزشکار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی از جمله داور و مربی در سومین حرم اهل بیت درحال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ۲۴کمیته اجرایی در بخش‌های مختلف مسئولیت اجرای این جشنواره را بر عهده دارند، ادامه داد: فرزندان پاسدار در قالب شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است که میزبان ورزشکارانی از سراسر کشور در استان ورزش‌پرور فارس هستیم، اظهار داشت: وظیفه ورزشکاران، نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است و در این راه مدیران هم با همت به خرج دادن، هزینه کردن، داشتن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری وظیفه حمایت از آنان را دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار، نه تنها در عرصه ورزش، بلکه برای همه اقشار جامعه، تصریح کرذ: وقتی جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور و وطنش قهرمان می‌شود، کمک می‌کند که نشاط و انگیزه بیشتری در سایر جوانان هم ایجاد شود.

ایمانیه با اعتقاد به اینکه وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است،گفت: قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند تا بتوانند جامعه جوان را به مسیری مستقیم هدایت کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: