آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با احیای ارزش‌های دینی ، جامعه را به سمت حیات الهی سوق داد.
 حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین اختتامیه یازدهمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه که در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، ارزش‌های اسلامی را احیا کرد و جوان ما به جای لذت‌های دنیایی، به ارزش‌های الهی سوق پیدا کرد و فهمید که همه چیز با خدا زیباست.
وی با یادآوری اینکه مردم ما سختی و مشکلات را زیاد دیده‌اند ، تاکید کرد: این دستاورد بزرگی است که از حیات حیوانی به حیات انسانی جاودان رسیدیم و شهدا، پیشتازان این حیات هستند که حیاتی از جنس حیات طیبه است که پایان و فنا ندارد.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهید، احیا کننده‌ است و زنده‌هایی هستند که زندگانی می‌بخشند ، گفت: دیدید همین شهدای حرم چطور به جامعه حیات بخشیدند و امسال در راهپیمایی ۲۲بهمن، مردم چگونه مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند؟
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این فضایل را با شیوه‌های مختلف هنری باید تبیین شود که امروز، یکی از شیوه‌های جهاد تبیین، هنر است، چرا که هنر اثرگذاری بیشتری دارد.
وی گفت: امروز ما نیاز داریم که دستاوردهای این انقلاب عظیم را با شیوه‌های مختلف هنری، ‌ بخصوص با زبان شیوای شعر به دنیا معرفی کنیم تا بگوییم که این انقلاب با این ادبیات، ارزش‌ها، و فرهنگ آمده است تا دنیا را آماده ظهور‌کند و آمده است تا وثیقه دولت ظهور را تامین کند.
وی تصریح کرد: این انقلاب توانسته است کاری کند که جبهه استکبار اعتراف کند که این انقلاب فراز و نشیب داشته، فتنه های مختلف را دفع کرده ، اما توقف نداشته و همچنان در حال حرکت است؛ و شما شاعران باید این جهاد بزرگ را انجام دهید.
به گفته حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، فرهنگیاران در پاسداری از جبهه هنر وارد می‌شوند، چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از این انقلاب و نظام اسلامی و ولایی حضور دارد، و اگر لازم باشد اسلحه به دست بگیرد، جهاد در قتال می‌کند، و اگر لازم باشد ، نوکری مردم میکند و آن را افتخار می‌داند.
وی با بیان اینکه ما میگوییم خدا با مردم، برخلاف غرب که میگوید خدا یا مردم، تاکید کرد: امروز امام و رهبر این نظام یکی از هدایای خدا به مردم است، و ما این را قدر می‌دانیم و همچنین قدر این مردمی را میدانیم که نسبت به این ولایت فرمانبر بودند.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: امروز اقتضای پاسداری، جهاد تبیین است چرا که رهبر عزیز ما دستور دادند که مهمترین تلاش شما در برابر حمله گسترده دشمن که میخواهد کشور را در بن‌بست نشان دهد، باید با زبان شعر، هنر، خطابه و هر زبانی که لازم باشد، در صحنه حضور یابید.
وی با یادآوری اینکه پاسداران ما در این اغتشاشات اخیر بدون اسلحه از انقلاب پاسداری کردند، افزود: دشمن به دنبال این بود که ایران را سوریه دوم کند و یک طرف نیروهای نظامی و یک طرف مردم را در مقابل هم قرار دهد، و ما این فتنه را دور زدیم.
وی خطاب به شهدای حرم گفت: جرم شما دینداری و‌ وفاداری به انقلاب بود و ما، آمده‌ایم تا این نور را روز به روز نورافشانی‌اش را گسترده تر کنیم و وفادار به شما بوده و خواهیم بود و این نظام و انقلاب را در همه عرصه‌ها سنگرنشین هستیم.
وی تاکید کرد: ما همه حمله‌ها و فتنه‌ها را همچون گذشته به فرصت تبدیل می‌کنیم و پای این انقلاب عزیز می‌ایستیم و فرهنگ دینی را با زبان هنر به دنیا معرفی می‌کنیم، چرا که دنیا آماده دریافت پیام انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب شما مردم بزرگ و سرافراز، سنگرهای کلیدی که امام راحل وعده داده بودند را فتح کرده و ملتها، منتظر این هستند که شما فرهنگ ایثار، شهادت و غیرت را در همه جای جهان نهادینه کنید؛ که اگر چنین شد، بدانید که مقدمات ظهور فراهم شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: